--------(ေလာကဓံ(အျမင္သစ္)-ျဖဴတိုင္းမေကာင္း/မဲတိုင္းမဆိုးပါ။-)--
]]-ဆရာေရ ခုခ်ိန္ထိ က်ေနာ္-ၾကားေန-ရွင္းေနရတာ။ေလာကဓံကံေကာင္းခ်ိန္ အျဖဴပိုင္းေရာက္ျပီး-သူတို႕ကံမေကာင္းၾကသလို-ေလာကဓံ-ကံညံ့ေနတဲ့အခ်ိန္-လုပ္တိုင္းျဖစ္ေနတဲ့အေၾကာင္းေတြၾကားေနရ/ေတာ့ခဏခဏေမးေနၾကတာက်ေနာ္ လည္းၾကာေတာ့ စိတ္ရွဳပ္လာျပီဆရာ } }ေမာင္ရာဇာတစ္ေယာက္စာအုပ္ေတြရွင္းေနရာမွသူသိျခင္တာကိုေမးေနျခင္းျဖစ္သည္။
( ဟုတ္တယ္ ေမာင္ရာဇာေရ-ေလာကဓံနဲ႕ စိမ္းေနတဲ့သူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ဒီအတိုင္းဘဲထင္/ဒီအတိုင္းဘဲေျပာေနၾကမွာဘဲ။ဗုဒၶဘာသာတေယာက္အေနနဲ႕ၾကည့္ၾကည့္လူသားတေယာက္အေနနဲ႕ၾကည့္ၾကည့္ ေလာကဓံကိုမသိတဲ့လူတေယာက္အတြက္လူျဖစ္ျပီးရင္ဆိုင္ရမဲ့ ေလာကဓံကိုမသိလိုက္ရျခင္းဟာဘယ္ေလာက္နစ္နာလိုက္သလည္းဆိုတာ ေမာင္ရင္တို႕ကိုယ္ေတြ႕ဘဲ မဟုတ္လား)။
]] က်ေနာ္တို႕လည္း ဆရာနဲ႕ ဒါမမဟုတ္-ေလာကဓပညာနဲ႕လမ္းညႊန္ေဟာေျပာေနတဲ့ ဆရာေတြနဲ႕သာမေတြ႕လိုက္ရရင္ ခုလိုဘဝကို ႀကိဳတင္သိျမင္ရင္ဆိုင္နိဳင္မွာမဟုတ္
ဘူးဆရာ }}
------(-ဒီလိုေမာင္ရာဇာရဲ႕-လူေတြက-၄-ႏွစ္တႀကိမ္-ျဖစ္ေန/ပ်က္ေနတဲ့-မိမိဘဝကို-မိမိႀကိဳတင္သိခြင့္မရတာရယ္။အသက္အရြယ္ငယ္ေတာ့ ေလာကဓံအထုအေထာင္းမခံရဘူးေသးတာရယ္ေၾကာင့္ပါ။)
]] တခ်ိဳ႕ အသက္အရြယ္ရတဲ့အထိ ေလာကဓံရဲ႕ ျဖစ္ျခင္း/ပ်က္ျခင္းကို မသိတဲ့သူေတြ
ရွိေနေသးတယ္ဆရာ။ }}
(ဒါမ်ိဳးလူေတြလည္း ဒုနဲ႕ ေဒး ရွိေနတာေပါ့။ ၾကားဘူးနားဝရွီတဲ့သူေတြေတာင္ သာမန္ေလာက္ဘဲ။-၄-ႏွစ္ ေကာင္း/-၄-ႏွစ္ဆိုးဘဲ သိၾကတယ္။ေလာကဓံစက္ဝိုင္းရယ္။
အတြင္းပိုင္းကအကြက္(၈)ကြက္အေၾကာင္း။တခ်ိဳ႕အကြက္ေတြပါတဲ့( ၄/၇ ) အမွတ္အ
သားေတြ။ အတြင္းအျပင္ျပထားတဲ့ မွ်ား ေတြအေၾကာင္းနဲ႕။စက္ဝိုင္းအျပင္က
( ေလာဘ-မာန-ေဒါသ-ေမာဟ )ဆိုတဲ့စကား လံုးအဓိပၸါယ္-အခ်ိတ္အခ်က္ေတြ
အမ်ားၾကီးရွိေနေသးတယ္။ဆိုတာမသိေသးသူေတြကေတာ့စာအုပ္ေတြထဲ
မွာေတြ႕တဲ့အ တိုင္းျဖစ္မယ္ထင္ေန ၾကတာကိုး----
------လူ႕ဘဝတခုဟာ စက္ဝိုင္းအတြင္းမွာဘဲ ေမြးဖြားရာမွသည္ ေသဆံုးသည္အထိ( ၁ )ႏွစ္စီလည္ပတ္ေနရာမွာ ( ၂ )ႏွစ္တတြဲ။( ၄ )ႏွစ္တတြဲ။ ( ၈ )ႏွစ္တတြဲ ဆိုၿပီး
အေၾကာင္းအက်ိဳးဆက္စပ္ေနပံုေတြနဲ႕( ကံပိုင္း+ဥာဏ္ပိုင္း )( အျဖဴ+အမဲ )( ကံေကာင္းျခင္း+ကံညံ့ျခင္း )ၿပီးေတာ့မွ စက္ဝိုင္းအျပင္မွာရွိေနတဲ့ ( ေလာဘ+မာန+ေဒါသ+ေမာဟ )ဆိုတဲ့ စကားလံုးေတြနဲ႕ စက္ဝိုင္းအတြင္း-အလယ္တည့္တည့္က-စိ္တ္-ခ်ိတ္ဆက္ေနပံုေတြကို လက္ေတြ႕--
ဥပ မာေတြနဲ ႕ေျပာျပ သြားရတဲ့ပညာပါ။)
(( စာအုပ္ၾကည့္ရံုနဲ႕ မျပည့္စံုနိုင္ဘူးလား ဆရာ ))
-----စာအုပ္ဖတ္ရံုနဲ႕ေတာ့ ၿပီးျပည့္စံုတယ္ဘယ္ရွိပါ့မလည္း-ေယ်ဘူယအသံုးျပဳရု ႕ေလာက္ေတာ့သိနိဳင္ပါတယ္။ေဟာေျပာလုပ္ကိုင ္စားဘို႕ ဆိုတာကေတာ့ မျဖစ္နိဳင္ေသးဘူးေလ။ဒါေၾကာင့္လည္းစာအုပ္ေနာက္ေက်ာဘက္မွာ-ဒီစာအုပ္ပါ အေၾကာင္းအရာမ်ားသည္ ေယ်ဘူယမွ်သာ ျဖစ္ေနေပလိမ့္မည္။အေသးစိတ္ သိလိုသည္မ်ားကိုလာေရာက္ေဆြးေႏြးေမးျမန္းနိဳင္ပါသည္။လို႕ေရးထားတာေပါ့
-----။ဥပမာ---ဆရာသံုးေနတဲ့( မ )ဆိုတဲ့အမွတ္အသားဟာစက္ဝိုင္းမွာဘယ္လိုမွ ပံုေသထည့္လို႕မရတဲ့အတြက္ ေဟာေျပာခ်ိန္မွာ လိုအပ္မွ ထုတ္သံုးရတာ မွ်ိဳးသံုးတာလည္းရွိ ေသးတယ္။
(( ဆရာေျပာတဲ့( မ )ဆိုတဲ့အမွတ္အသားက ဘယ္ေနရာမွာ သံုးတာလည္းဆရာ ))
-----ေဗဒင္ပညာရပ္အေနနဲ႕( မရဏ )သေဘာကိုဆိုလိုတာပါ။
-----အဲသလိုပါဘဲ ေမာင္ရင္-အေျခခံအပိုင္းမွာ မိမိကံေကာင္းလာတယ္ဆိုတဲ့အသက္ အပိုင္းအျခားေတြ+မိမိကံေကာင္းေနတယ္ဆိုတဲ့ လက္ရွိအသက္မွာႀကံဳေတြ ႕ေနရတဲ့ ကံေကာင္းျခင္းဆိုတဲ့အသက္အပိုင္းအျခားေတြကိုျပန္ေလ့လာဘို႕-ၿပီးခဲ့တာေတြ ဘယ္ေလာက္မွန္ေနသလဲ။ဘယ္ေလာက္နီး စပ္ေနလဲးဆိုတာကိုလက္ေတြ႕သံုး သတ္ၿပီး မွေနာင္ႀကံဳေတြ႕လာမဲ့( ေလာကဓံ)ကိုရင္ဆိုင္ဘို႕လြယ္မွာမဟုတ္လား။
---------မိမိကံညံ့ လာတယ္ဆိုတဲ့အသက္အပိုင္း အျခားေတြ+မိမိကံညံ့ေနတယ္ ဆိုတဲ့လက္ရွိအသက္အပိုင္းအျခားေတြမွာႀကံဳေတြ႕ရတဲ့ အေၾကာင္းအရာ ေတြ ကိုျပန္ေလ့လာသံုးသတ္ၿပီးမွဘယ္အတိုင္းအတာထိ မွန္ေနလဲ+ဘယ္အတိုင္းအတာ အထိနီးစပ္ေနလဲဆိုတာ ကိုယ္တိုင္ ္သိရမွ ေနာင္ႀကံဳေတြ႕လာမဲ့( ေလာကဓံ )ကိုယံုယံုၾကည္ၾကည္နဲ႕ျဖတ္သန္းနိဳင္မွာမဟုတ္လား။----
(( -----ဟုတ္တာေပါ့ဆရာ-------))
( ဒါေၾကာင့္ --ဆရာမၾကာခဏေျပာသလို-ဘဝတခုတည္ေဆာက္ရာမွာ ၁။-- ေမြးရာပါ-ေသာက္က်င့္ ---
၂။--မိဘေတြလက္ထက္မွာ ေနခဲ့တဲ့ ေသာက္က်င့္---၃။--လတ္တေလာျဖစ္ေနတဲ့ ျပသနာ---အဲဒီ-၃-မ်ိဳးဘဲေမာင္ရင္။ -ေလာကဓံကိုေတာ့လူမ်ိဳး-ဘာသာမေရြး-မေတြ႕ျခင္လို႕မရ တာေၾကာင့္ ေလာကဓံ အေကာင္းအဆိုးေတြကိုၾကိဳတင္သိျမင္ထားျပီးရင္ဆိုင္ျဖတ္သန္းနိုင္တဲ့သူေတြျဖစ္ေအာင္ ေလာကဓံပညာရွင္ေတြနဲ႕ေတြ႕ ဆံုတိုင္ပင္အႀကံဥာဏ္ယူၾကဖို႕ေျပာရင္း-ေလာကဓံ အျဖဴပိုင္းေရာက္ေပမဲ့ ထင္သလိုေနေနရင္ေတာ့ မသိျခင္း+ မလုက္နာျခင္း ရယ္ေၾကာင့္ -ထင္သေလာက္ မေကာင္းနိုင္သလို+++ေလာကဓံ အမဲ ေရာက္ေပမဲ့ လည္း ႀကိဳသိထား/လိုက္နာထားတတ္ရင္ သူမ်ားေတြေလာက္ မဆိုးနိုင္ပါဘူး။ဆိုတာ ဒီေနရာကေန အသိေပးလိုက္ၾကရေအာင္ ေမာင္ရာဇာ ေရ )။
----------------
----------ငါသိသလိုသိၾကပါေစဟုငါ၏မွာျဖစ္၏ဤမွန္ေသာသစၥာစကားေၾကာင့္ -
ေလာကဓံ(အျမင္သစ္)ဆရာဦးထြန္းရီ(မိုးေကာင္းဘုရား)
]]-ဆရာေရ ခုခ်ိန္ထိ က်ေနာ္-ၾကားေန-ရွင္းေနရတာ။ေလာကဓံကံေကာင္းခ်ိန္ အျဖဴပိုင္းေရာက္ျပီး-သူတို႕ကံမေကာင္းၾကသလို-ေလာကဓံ-ကံညံ့ေနတဲ့အခ်ိန္-လုပ္တိုင္းျဖစ္ေနတဲ့အေၾကာင္းေတြၾကားေနရ/ေတာ့ခဏခဏေမးေနၾကတာက်ေနာ္ လည္းၾကာေတာ့ စိတ္ရွဳပ္လာျပီဆရာ } }ေမာင္ရာဇာတစ္ေယာက္စာအုပ္ေတြရွင္းေနရာမွသူသိျခင္တာကိုေမးေနျခင္းျဖစ္သည္။
( ဟုတ္တယ္ ေမာင္ရာဇာေရ-ေလာကဓံနဲ႕ စိမ္းေနတဲ့သူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ဒီအတိုင္းဘဲထင္/ဒီအတိုင္းဘဲေျပာေနၾကမွာဘဲ။ဗုဒၶဘာသာတေယာက္အေနနဲ႕ၾကည့္ၾကည့္လူသားတေယာက္အေနနဲ႕ၾကည့္ၾကည့္ ေလာကဓံကိုမသိတဲ့လူတေယာက္အတြက္လူျဖစ္ျပီးရင္ဆိုင္ရမဲ့ ေလာကဓံကိုမသိလိုက္ရျခင္းဟာဘယ္ေလာက္နစ္နာလိုက္သလည္းဆိုတာ ေမာင္ရင္တို႕ကိုယ္ေတြ႕ဘဲ မဟုတ္လား)။
]] က်ေနာ္တို႕လည္း ဆရာနဲ႕ ဒါမမဟုတ္-ေလာကဓပညာနဲ႕လမ္းညႊန္ေဟာေျပာေနတဲ့ ဆရာေတြနဲ႕သာမေတြ႕လိုက္ရရင္ ခုလိုဘဝကို ႀကိဳတင္သိျမင္ရင္ဆိုင္နိဳင္မွာမဟုတ္
ဘူးဆရာ }}
------(-ဒီလိုေမာင္ရာဇာရဲ႕-လူေတြက-၄-ႏွစ္တႀကိမ္-ျဖစ္ေန/ပ်က္ေနတဲ့-မိမိဘဝကို-မိမိႀကိဳတင္သိခြင့္မရတာရယ္။အသက္အရြယ္ငယ္ေတာ့ ေလာကဓံအထုအေထာင္းမခံရဘူးေသးတာရယ္ေၾကာင့္ပါ။)
]] တခ်ိဳ႕ အသက္အရြယ္ရတဲ့အထိ ေလာကဓံရဲ႕ ျဖစ္ျခင္း/ပ်က္ျခင္းကို မသိတဲ့သူေတြ
ရွိေနေသးတယ္ဆရာ။ }}
(ဒါမ်ိဳးလူေတြလည္း ဒုနဲ႕ ေဒး ရွိေနတာေပါ့။ ၾကားဘူးနားဝရွီတဲ့သူေတြေတာင္ သာမန္ေလာက္ဘဲ။-၄-ႏွစ္ ေကာင္း/-၄-ႏွစ္ဆိုးဘဲ သိၾကတယ္။ေလာကဓံစက္ဝိုင္းရယ္။
အတြင္းပိုင္းကအကြက္(၈)ကြက္အေၾကာင္း။တခ်ိဳ႕အကြက္ေတြပါတဲ့( ၄/၇ ) အမွတ္အ
သားေတြ။ အတြင္းအျပင္ျပထားတဲ့ မွ်ား ေတြအေၾကာင္းနဲ႕။စက္ဝိုင္းအျပင္က
( ေလာဘ-မာန-ေဒါသ-ေမာဟ )ဆိုတဲ့စကား လံုးအဓိပၸါယ္-အခ်ိတ္အခ်က္ေတြ
အမ်ားၾကီးရွိေနေသးတယ္။ဆိုတာမသိေသးသူေတြကေတာ့စာအုပ္ေတြထဲ
မွာေတြ႕တဲ့အ တိုင္းျဖစ္မယ္ထင္ေန ၾကတာကိုး----
------လူ႕ဘဝတခုဟာ စက္ဝိုင္းအတြင္းမွာဘဲ ေမြးဖြားရာမွသည္ ေသဆံုးသည္အထိ( ၁ )ႏွစ္စီလည္ပတ္ေနရာမွာ ( ၂ )ႏွစ္တတြဲ။( ၄ )ႏွစ္တတြဲ။ ( ၈ )ႏွစ္တတြဲ ဆိုၿပီး
အေၾကာင္းအက်ိဳးဆက္စပ္ေနပံုေတြနဲ႕( ကံပိုင္း+ဥာဏ္ပိုင္း )( အျဖဴ+အမဲ )( ကံေကာင္းျခင္း+ကံညံ့ျခင္း )ၿပီးေတာ့မွ စက္ဝိုင္းအျပင္မွာရွိေနတဲ့ ( ေလာဘ+မာန+ေဒါသ+ေမာဟ )ဆိုတဲ့ စကားလံုးေတြနဲ႕ စက္ဝိုင္းအတြင္း-အလယ္တည့္တည့္က-စိ္တ္-ခ်ိတ္ဆက္ေနပံုေတြကို လက္ေတြ႕--
ဥပ မာေတြနဲ ႕ေျပာျပ သြားရတဲ့ပညာပါ။)
(( စာအုပ္ၾကည့္ရံုနဲ႕ မျပည့္စံုနိုင္ဘူးလား ဆရာ ))
-----စာအုပ္ဖတ္ရံုနဲ႕ေတာ့ ၿပီးျပည့္စံုတယ္ဘယ္ရွိပါ့မလည္း-ေယ်ဘူယအသံုးျပဳရု ႕ေလာက္ေတာ့သိနိဳင္ပါတယ္။ေဟာေျပာလုပ္ကိုင ္စားဘို႕ ဆိုတာကေတာ့ မျဖစ္နိဳင္ေသးဘူးေလ။ဒါေၾကာင့္လည္းစာအုပ္ေနာက္ေက်ာဘက္မွာ-ဒီစာအုပ္ပါ အေၾကာင္းအရာမ်ားသည္ ေယ်ဘူယမွ်သာ ျဖစ္ေနေပလိမ့္မည္။အေသးစိတ္ သိလိုသည္မ်ားကိုလာေရာက္ေဆြးေႏြးေမးျမန္းနိဳင္ပါသည္။လို႕ေရးထားတာေပါ့
-----။ဥပမာ---ဆရာသံုးေနတဲ့( မ )ဆိုတဲ့အမွတ္အသားဟာစက္ဝိုင္းမွာဘယ္လိုမွ ပံုေသထည့္လို႕မရတဲ့အတြက္ ေဟာေျပာခ်ိန္မွာ လိုအပ္မွ ထုတ္သံုးရတာ မွ်ိဳးသံုးတာလည္းရွိ ေသးတယ္။
(( ဆရာေျပာတဲ့( မ )ဆိုတဲ့အမွတ္အသားက ဘယ္ေနရာမွာ သံုးတာလည္းဆရာ ))
-----ေဗဒင္ပညာရပ္အေနနဲ႕( မရဏ )သေဘာကိုဆိုလိုတာပါ။
-----အဲသလိုပါဘဲ ေမာင္ရင္-အေျခခံအပိုင္းမွာ မိမိကံေကာင္းလာတယ္ဆိုတဲ့အသက္ အပိုင္းအျခားေတြ+မိမိကံေကာင္းေနတယ္ဆိုတဲ့ လက္ရွိအသက္မွာႀကံဳေတြ ႕ေနရတဲ့ ကံေကာင္းျခင္းဆိုတဲ့အသက္အပိုင္းအျခားေတြကိုျပန္ေလ့လာဘို႕-ၿပီးခဲ့တာေတြ ဘယ္ေလာက္မွန္ေနသလဲ။ဘယ္ေလာက္နီး စပ္ေနလဲးဆိုတာကိုလက္ေတြ႕သံုး သတ္ၿပီး မွေနာင္ႀကံဳေတြ႕လာမဲ့( ေလာကဓံ)ကိုရင္ဆိုင္ဘို႕လြယ္မွာမဟုတ္လား။
---------မိမိကံညံ့ လာတယ္ဆိုတဲ့အသက္အပိုင္း အျခားေတြ+မိမိကံညံ့ေနတယ္ ဆိုတဲ့လက္ရွိအသက္အပိုင္းအျခားေတြမွာႀကံဳေတြ႕ရတဲ့ အေၾကာင္းအရာ ေတြ ကိုျပန္ေလ့လာသံုးသတ္ၿပီးမွဘယ္အတိုင္းအတာထိ မွန္ေနလဲ+ဘယ္အတိုင္းအတာ အထိနီးစပ္ေနလဲဆိုတာ ကိုယ္တိုင္ ္သိရမွ ေနာင္ႀကံဳေတြ႕လာမဲ့( ေလာကဓံ )ကိုယံုယံုၾကည္ၾကည္နဲ႕ျဖတ္သန္းနိဳင္မွာမဟုတ္လား။----
(( -----ဟုတ္တာေပါ့ဆရာ-------))
( ဒါေၾကာင့္ --ဆရာမၾကာခဏေျပာသလို-ဘဝတခုတည္ေဆာက္ရာမွာ ၁။-- ေမြးရာပါ-ေသာက္က်င့္ ---
၂။--မိဘေတြလက္ထက္မွာ ေနခဲ့တဲ့ ေသာက္က်င့္---၃။--လတ္တေလာျဖစ္ေနတဲ့ ျပသနာ---အဲဒီ-၃-မ်ိဳးဘဲေမာင္ရင္။ -ေလာကဓံကိုေတာ့လူမ်ိဳး-ဘာသာမေရြး-မေတြ႕ျခင္လို႕မရ တာေၾကာင့္ ေလာကဓံ အေကာင္းအဆိုးေတြကိုၾကိဳတင္သိျမင္ထားျပီးရင္ဆိုင္ျဖတ္သန္းနိုင္တဲ့သူေတြျဖစ္ေအာင္ ေလာကဓံပညာရွင္ေတြနဲ႕ေတြ႕ ဆံုတိုင္ပင္အႀကံဥာဏ္ယူၾကဖို႕ေျပာရင္း-ေလာကဓံ အျဖဴပိုင္းေရာက္ေပမဲ့ ထင္သလိုေနေနရင္ေတာ့ မသိျခင္း+ မလုက္နာျခင္း ရယ္ေၾကာင့္ -ထင္သေလာက္ မေကာင္းနိုင္သလို+++ေလာကဓံ အမဲ ေရာက္ေပမဲ့ လည္း ႀကိဳသိထား/လိုက္နာထားတတ္ရင္ သူမ်ားေတြေလာက္ မဆိုးနိုင္ပါဘူး။ဆိုတာ ဒီေနရာကေန အသိေပးလိုက္ၾကရေအာင္ ေမာင္ရာဇာ ေရ )။
----------------
----------ငါသိသလိုသိၾကပါေစဟုငါ၏မွာျဖစ္၏ဤမွန္ေသာသစၥာစကားေၾကာင့္ -
ေလာကဓံ(အျမင္သစ္)ဆရာဦးထြန္းရီ(မိုးေကာင္းဘုရား)
No comments:
Post a Comment