Wednesday, April 5, 2017

.((( က်န္းမာ ေစရာ-အျမစ္-အညြန္႕ ယၾတာ-)))။(-၂-)။ ......................................................။

.............................................
..........................................((( က်န္းမာ ေစရာ-အျမစ္-အညြန္႕ ယၾတာ-)))။(-၂-)။
......................................................။

လူမ်ိဳး ဘာသာ ရိုးရာ ဓေလ့ ထံုးစံမ်ား မပါဝင္ဘဲ လူသားတိုင္းအတြက္ လူ႕ဘဝတြင္ လူေတြနဲ႕ အဆင္ေျပေနနိဳင္ေစရန္ဘဝ ေနနည္းမ်ားကိုညႊန္ၾကားေပးေနေသာ အမွတ္(ခ)။ အေရွ႕မုခ္။ မိုးေကာင္းဘုရား။ ရန္ကင္းျမိဳ႕နယ္ရွိ ကြ်နဳ္ပ္၏ ဓါတုနိယာမ ႏွင့္မဟာဘုတ္နဝင္းစီး ဓါတ္ခန္းတြင္းသို႕ ...
( ဆရာအလုပ္ေတြမ်ားေနလား)----ေျပာေျပာဆိုဆို (မင္းသား)ေခၚ(ေအာင္ကိုကို)တေယာက္ဝင္ေရာက္လာေလသည္။
((( ေပ်ာက္ခ်က္သားေကာင္းလွေခ်လားေမာင္ရင္)))
( ကိစၥမ်ားေျမာင္လူတို႕ေဘာင္ ဆိုတဲ့ စကားလိုေပါ့ဆရာရယ္၊ဆရာ့ေဆာင္းပါး မွာေရးထားခဲ့တဲ့ ]]က်န္းမာေစရာ အျမစ္အညြန္႔ယၾတာ}} ဆိုတာေလးကိုဖတ္မိလို႕ က်ေနာ္ထင္တာ -တကယ္ဟုတ္-မဟုတ္သိခ်င္လို႕ ေရာက္လာခဲ့တာဆရာ)
((( ဘာေတြမ်ား သိခ်င္လာရျပန္တာလည္းေမာင္ရင္)))
( ဆရာေရးထားတဲ့ က်န္းမာေစရာ အျမစ္အညြန္႔ယၾတာ ေဆာင္းပါးအတိုင္းဆိုရင္ -၅-ၾကြင္း/၁-တန၈ၤေႏြက်ေနာ့္အတြက္ၾကေတာ့-ေဆာင္ပန္း-(မတြန္႕ေစရ)က -(ကံ့ေကာ္-၁၅-)ညြန္႕ဆိုေတာ့-(ေမြးနံမတြန္႕ေစရ)နဲ႕ တူေနမလားလို႕-အဲဒါမရွင္းလို႕လာေမးတာပါဆရာ)
((( ေအး ဆရာလည္း ဒီေဆာင္းပါးေရးျပီကထဲကခုလိုေမးမဲ့သူေရာက္လာလိမ့္မယ္လိုထင္ထားျပီးသားပါ။ခုလို ေမာင္ရင္အရင္ ဆံုးေရာက္လာလိမ့္မယ္ေတာ့ ထင္မထားမိဘူး))) 
( ဒီေဆာင္းပါးေရးျပီး-ကထဲကခုလိုေမးမဲ့သူေရာက္လာလိမ့္မယ္လို႕ ဆရာဘာျဖစ္လို႕ လာေမးၾကလိမ့္မယ္လို႕ ထင္ထားရတာလည္းဆရာ) ((( ဒီလို ေမာင္ရင္ရဲ႕ ေဗဒင္ေဆာင္းပါးေတြမွာေရးေနၾကတာ အမ်ားအားျဖင့္(ေမြးနံ-မတြန္႕ေစရ) (အဂၤဝိဇာၨတိုင္ရဲ႕မတြန္႕ေစရ) ကိုဘဲေတြ႕ေန ရတာဆိုေတာ့ ေတာင္တြင္းႀကီးအတုလဆရာေတာ္ခင္ႀကီးေဖ်ာ္ရဲ႕ မူရင္းက်မ္း ထဲက အတိုင္း-]]အထက္ေဆာင္ပန္း-ေအာက္နင္းၾကမ္း-တခန္းယူမွီးၾက}}ဆိုတာေတာ့ ့ေရးေနၾကတာဘဲ၊ဆိုေတာ့ (တကယ္တတ္ၾကြမ္းတဲ့ပညာရွင္ေတြကလြဲရင္) ဒီေဆာင္းပါးဖတ္မိတဲ့ပညာ ရွာေလ့လာသူေတြ ကေတာ့ေမးလာၾကမွာ ဆိုတာေတြးမိတာပါ။)))
( တျခားပညာရွင္ေတြက ]]-ေမြးနံမတြန္႕ေစရ-}}ကိုဘဲအမ်ားအားျဖင့္ေရးျပီး-]]-အထက္ေဆာင္ပန္းေအာက္နင္းၾကမ္း}}-ကိုဘာျဖစ္လို႕ မေရးၾကတာလည္းဆရာ)။
((( အဲဒါ စဥ္းစားစရာဘဲ၊ေမာင္ရင္-မူရင္းၾကမ္းႀကီးထဲက ဆရာၾကီးဦးၾကာျမင့္ျပန္လည္ေဖၚထုတ္အသံုးျပဳခဲ့တဲ့ မူကေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေလး ရွင္းတယ္(လိုတိုရွင္း)ဘဲ။ ဥပမာကြာ ႏွစ္ကူးသႀကၤန္ေတြမွာ ေခါင္းေဆးမဂၤလာျပဳလုပ္ၾကတဲ့အခါ မည္သည့္ေန႔သားမဆို -ေအာက္သံုးလံုး ကိုနင္းျပီး အထက္သံုးလံုးနဲ႕ တြဲအသံုးျပဳၾကတာဘဲ။အဲဒီမွာဆရာႀကီးဦးၾကာျမင့္က အတြဲသံုးတြဲထဲက မိမိနဲ႕အသင့္ေတာ္ဆံုအတြဲတတြဲကိုထိထိ ေရာက္ေရာက္အ သံုးျပဳဖို႕ရွာေဖြေတြ႕ရွိခဲ့တာဘဲ။)))
( ဆရာႀကီးဦးၾကာျမင့္ရဲ႕ တပည့္ေတြအသံုးျပဳေနၾကသလို ေရးလည္းေရးေနၾကတာဘဲမဟုတ္လားဆရာ)
((( ေမာင္ရင္ေျပာသလို ဆရာႀကီးဦးၾကာျမင့္ရဲ႕ တပည့္ေတြအသံုးျပဳေနၾကသလို စာအုပ္ေတြထုတ္ ေဆာင္းပါးေတြလည္း ေရးလည္းေရးေန ၾကတာပါဘဲ။အထူးသျဖင့္ဆရာဦးလင္းေအာင္နဲ႕ (ကြယ္လြန္သြားျပီျဖစ္တဲ့ဆရာ-ဒလ-မင္းေခါင္)တို႕စာအုပ္ေတြကလူသိမ်ားပါတယ္။ဆရာႀကီး ဦးၾကာျမင့္ သင္တန္းမူကို ျပန္လည္ရွင္းျပတဲ့သေဘာေတြေပါ့။ (ကာ-ကု-ဖြင့္)(အတိုက္-အကာ-အဖြင့္)ဆိုျပီးေခါင္းစဥ္ခြဲျပီးထုတ္ေဖၚေရးသားအ သံုးျပဳေနၾကတယ္။)))။
( ဆရာႀကီးဦးၾကာျမင့္ျပဳျပင္ေဖၚထုတ္ထားတဲ့ (လိုတိုရွင္း)အထက္ေဆာင္ပန္း-ေအာက္နင္းၾကမ္း-အတြဲေတြကို ပညာရွာေဖြေလ့လာေနသူေတြ-ဗဟုသုတရေအာင္ ဆရာ့အေနနဲ႕ထပ္ျပီးေဆာင္းပါးေရးပါလားဆရာ၊ပညာလည္းျပန္႕ပြားနိဳင္သလို ဆရာတို႕လည္း ကုသိုလ္တမ်ိဳးရတာေပါ့)။
((( ဆရာႀကီးဦးၾကာျမင့္ကမူရင္းၾကမ္းႀကီးထဲက-သစ္ဆိပ့္-ပန္းယ-အျမစ္အညြန္႕-မတြန္႕ေစရ အတြဲႀကီးသံုးတြဲကို နားလည္လြယ္ေအာင္ ္ေဖၚထုတ္ထားျခင္းျဖစ္တယ္။
- ]]သစ္ဆိမ့္ (နဝင္း)+သစ္ဆိမ့္(ေဒြး)နဝင္း+သစ္ဆိမ့္(ၾတင္း)နဝင္း-
-]ပန္းယ (နဝင္း)+ပန္းယ (ေဒြး)နဝင္း+ ပန္းယ (ၾတင္း)နဝင္း-
-]အျမစ္အညြန္႕ (နဝင္း)+အျမစ္အညြန္႕ (ေဒြး)နဝင္း+အျမစ္အညြန္႕ (ၾတင္း)နဝင္း-ဆိုျပီးခြဲျပထားတာပါ။)))
( ဒီနဝင္းတြဲ-ေတြကို ဘယ္လိုေနရာေတြမွာ ဘာအတြက္ သံုးတာလည္းဆရာ)
((( နဝင္းနဲ႕ပတ္သက္လို႕ ဆရာႀကီးဦးၾကာျမင့္အပါအဝင္ ဆရာ့ဆရာေတြ ေတာ္ေတာ ္မ်ားမ်ားေရးခဲ့ၾကျပီးပါျပီ၊ဆရာ့အေနနဲ႕ ဒီေနရာမွာ-သေဘာေလာက္ဘဲေရးျပတာပါ။ဆရာေတြထုတ္ထားတဲ့ စာအုပ္ေတြမွာျပည့္ျပည့္ စံုစံုပါ ပါတယ္။ အသံုးျပဳတာကေတာ့ သက္မဲ့ျဖစ္တဲ့ အိမ္ ၿခံ ေျမ တိုက္တာ အေဆာက္အဦး၊ေတြအတြက္ ၿခံေျမ သန္႕ရွင္းေအာင္ရွင္းလင္းျခင္း အတိုက္အခိုက္ေတြအတြက္ ကာကြယ္ျခင္း တန္ျပန္ျခင္းေတြအေနနဲ႕
သံုးသလို သက္ရွိ လူေတြအတြက္လည္း -က်န္းမာေရး လူျပဳ စုန္းတိုက္ ဖုတ္ ပေယာဂ အတိုက္အခိုက္မ်ားရွင္းေပးျခင္း။အမွဳအခင္းအျပိဳင္အဆိုင္
ျဖစ္ေနတဲ့ေနရာေတြမ်ာလည္းသံုးၾကပါတယ္။.
(.ေမြးနံတိုင္အျမစ္အညြန္႕-မတြန္႕ေစရ )အသံုးမွာဘယ္ေလာက္ထိခ်ဳပ္ကိုင္ထားလည္းဆိုရင္ အဲဒီအတြဲနဲ႕ မျဖစ္မေန (နဝင္း)ထိုင္မယ္ဆိုရင္(အမ်ိုးသမီးေတြ-ရာသီလာခ်ိန္မွာဆိုရင္ လာေနတဲ့ရာသီေတာင္ရပ္သြားေစတတ္တဲ့ဓါတ္ျဖစ္လို႕ အဲဒီအခ်က္ကို မမွားေအာင္လိုက္နာဖို႕ဆိုတာ မူရင္းပညာရွင္ေတြဘဲ သိၾကတာပါ။)))
( ဒီေလာက္အႏွစ္သာရျပည့္စံုမွန္းက်ေနာ္မသိခဲ့ဘူးဆရာ၊ဆရာႀကီးစာအုပ္ေတြဖတ္ ဆရာဦးလင္းေအာင္စာအုပ္ေတြဖတ္ ဆရာႀကီးတ ပည့္ေတြက တဆင့္ (နဝင္း)ကို ျဖတ္လမ္းကလိုက္ျပီး(နဝင္း)လုပ္စားေနတဲ့သူေတြေၾကာင့္ တကယ့္ (နဝင္း)စီးပညာရွာေနတဲ့ပညာသင္ေလးေတြနဲ႕ ေဗဒင္ပရိတ္သတ္အတြက္ရင္ေလးစရာဘဲဆရာ)
((( ဟုတ္တယ္ မင္းသားေရ ခုမွ ပညာေလ့လာလိုက္စားသူေတြ (နဝင္း)ထိုင္ေနတဲ့သူေတြ တေျဖးေျဖးနဲ႕ (နဝင္း)ပညာရွင္အ စစ္ဘယ္သူ ဆိုတာ သိလာၾကတာ၊ ငါ့တို႕ဆရာႀကီး သင္ေပးထား တဲ့ပညာ၊ငါတို႕ပညာပါဆိုတဲ့သူေတြလည္း ခုမွတေျဖးေျဖးၿငိမ္သြားတာ-တေလာက ဆရာေရးလိုက္တဲ့
((( နဝင္းၿခံဳျခင္း)))ဆိုတဲ့ေဆာင္းပါးမွာ နဝင္းၿခံဳျခင္းအေၾကာင္း ေရးလိုက္တာ ပိုထိေရာက္သြားတယ္။)))
( ဆရာေရးလိုက္တဲ့ ( နဝင္းၿခံဳျခင္း )ဆိုတဲ့ေဆာင္းပါးမွာ ဘာေတြပါလို႕လည္းဆရာ၊ ဘာေၾကာင့္ပိုထိေရာက္သြားတယ္။လို႕ေျပာတာလည္း)
((( နဝင္းၿခံဳျခင္း )ဆိုတဲ့ေဆာင္းပါးမွာ ဘာေတြပါလို႕လည္းဆိုေတာ့ (နဝင္းၿခံဳျခင္း)ကိုထည့္ေရးလိုက္လို႕ဘဲ၊တကယ္တတ္တာမဟုတ္ဘဲ။လုပ္စားေနတဲ့သူေတြက-(နဝင္းထိုင္တယ္)(နဝင္းစီးတယ္)(နဝင္းရိုက္တယ္)(ကိုးနဝင္း)ေခ်တယ္ဆိုတဲ့ ေခါင္းစဥ္နဲ႕လုပ္စားေနၾကတာေလ၊ (နဝင္းၿခံဳတယ္) ဆိုတာတခ်ိဳ႕ဆိုရင္ ၾကားေတာင္မၾကားဘူးၾကဘူးျဖစ္ေနေတာ့ အဲဒီေဆာင္းပါးဖတ္မိတဲ့(နဝင္း)စီးပညာေလ့လာသူေတြနဲ႕ တတ္ေယာင္ကားေတြဆီမွာ(နဝင္း)ထိုင္ေနတဲ့သူေတြ ကို တသက္လံုးငါတို႕ပညာပါဆိုျပီးေဟာေျပာညႊန္ၾကားျပီး-(နဝင္း)ထိုင္းစားေနတဲ့သူေတြဒုကၡ ၡေတြ႕ကုန္ တာေပါ့။)))
( ဆရာကသာ သူတို႕ေတြ ဒုကၡေတြ႕ေနျပီလို႕ထင္ေနတာသူတို႕ကေတာ့ သူတို႕အတြက္ သာမန္အခက္အခဲေလးတခုေလာက္ဘဲျဖစ္မွာပါ။ဘာျဖစ္လို႕လည္းဆိုေတာ့ က်ေနာ့အသိဆရာေတြ ခုလည္းအရင္လိုဘဲ။လုပ္စားေနၾက တာပါဘဲဆရာ)
((( ဒါကေတာ့ သူတို႕မရွက္လို႕ မေၾကာက္လို႕သူတို႕ လုပ္ၾကတာဘဲ၊သူတို႕-ကံ-နဲ႕သူတို႕ဘဲေလ။ဆရာတို႕အေနနဲ႕ လိုအပ္တယ္ထင္လို႕ ဆရာစည္း-ပညာစည္းေတြ ဘယ္လိုဘဲ သေဘာထားအမွန္နဲ႕ေရးေရး လုပ္စားေန တဲ့သူေတြကေတာ့-လုပ္စားေနၾကမွာဘဲ၊တပည့္မေကာင္း ဆရာ့ေခါင္းဆိုတဲ့စကား ပံုလိုေပါ့ကြာ။ပညာမွာဆရာမရွိဘဲ။ကိုယ္တိုင္စာအုပ္ေတြဖတ္-သူမ်ားေျပာသံၾကားနဲ႕ ေဟာေျပာျပီး စာအုပ္ထုတ္စား ေနတဲ့သူေတြကေတာ့ထားပါေတာ့။နဂိုကထဲကဗရမ္းဗတာလုပ္ေနတာျဖစ္လို႕၊ ဆရာနဲ႕စနစ္တက်သင္ခဲ့တဲ့ သူေတြလည္းဒီလိုဘ၊ဲ၊ ဆရာ့က်င့္ဝတ္ တပည့္က်င့္ဝတ္ ေလာက္ေတာ့လိုက္နာ သင့္တာေပါ့။ခုေတာ့သူတို႕က ပိုဆိုးေန သလိုျဖစ္ေနတယ္။ အံုနဲ႕က်င္းနဲ႕ လုပ္စားေနသလိုျဖစ္ေနတယ္။တကယ္ဆိုရင္ ဘယ္ဆရာေတြရဲ႕အာေဘာ္ ဒါမွမဟုတ္ဘယ္က်မ္းကို ကိုးကားတာပါ လို႕ေတာ့(က်မ္းကိုး)အေနနဲ႕ေတာ့ ထည့္သင့္တာေပါ့။ )))
(က်မ္းအကိုအကားက အဲဒီေလာက္အေရးပါျပီး မျဖစ္မေနလိုအပ္ေနလို႕လားဆရာ)
((( လိုအပ္တာေပါ့ေမာင္ရင္ ဒါကမူရင္းပညာရွင္ကို ေဖ်ာက္ဖ်က္ျပစ္တဲ့သေဘာဘဲ။ေက်းဇူးကန္းတဲ့သေဘာဘဲ။ တခါကစာေပဆုရတဲ့ စာအုပ္တအုပ္ရဲ႕စာေရးဆရာဟာ ဆုရ ေပမဲ့(က်မ္းအကိုးအကား)မပါ လို႕ဆုမရခဲ့ဘူး ။ေနာင္ႏွစ္မွာ(က်မ္းအကိုးအကားေတြ)နဲ႕ျပန္တင္မွစာေပ ဆုကိုရခဲ့တယ္ဆိုတဲ့သာဓကရွိခဲ့ဘူးတယ္။)))။
......................။

No comments:

Post a Comment