-အင္တာဗ ်ဴး-း--(ညီၿငိမ္းေဆြ).....
ေတာင္ဥကၠလာပၿမိဳ႕နယ္၊ (၄)ရပ္ကြက္၊ သဒၵါလမ္း၊ အမွတ္(၃၃)ေရွ႕ကိုေရာက္လို႕ ေမာ့ၾကည့္ လိုက္ေတာ့ . . .
အႏုပညာလက္ရာေျမာက္စြာ ထုထည္ ႀကီးမားခိုင္ခန္႕လွပတဲ့ သံုးထပ္တိုက္ႀကီး၊ တိုက္အိမ္ ႀကီးရဲ႕ အေပၚဆံုးထပ္ နဖူးစည္းမွာ စားလံုးႀကီးေတြနဲ႕ အျပည့္ေရးထားတဲ့ ေဗဒင္အခ်ဳပ္ မဟာဘုတ္နိဒါန္း စာတန္းႀကီးက ထင္းထင္းႀကီး ေပၚေပၚလြင္လြင္ ခန္႕ခန္႕ျငားျငား။
မဟာဘုတ္ပညာရပ္အေပၚ ဒီေလာက္ႀကီး အထိ၊ ခံုမင္စြဲမက္ ျမတ္ႏိုးတတ္တဲ့ ဆရာႀကီး မဟာဘုတ္ပညာရပ္ကို တဖက္ကမ္းခတ္၊ တတ္သိ ကြ်မ္းက်င္ပိုင္ႏိုင္ၿပီး ေဗဒင္ေမွာ္ပါရဂူအဆင့္မွာ တပည့္လက္သားတို႕ ဝိုင္းဝိုင္းလည္ျခံရံလို႕ ပညာ မာန္မာနသာရွိၿပီး ဟိတ္ဟန္မရွိ၊ ပကတိ႐ိုးစင္း ပြင့္လင္းတယ္ဆိုတဲ့ ဆရာႀကီးနဲ႔ ညီၿငိမ္းေဆြတို႕ ဒီလိုပံု၊ ဒီလိုအခ်ိဳး၊ ဒီလိုမ်ိဳးနဲ႕ ဆံုးဆည္းခြင့္ ရခဲ့ပါတယ္။
ဪသာ္ ...
ေဗဒင္အခ်ဳပ္မဟာဘုတ္နိဒါန္းရဲ႕ ဖခင္ႀကီး၊ ဆရာႀကီးဦးၾကာျမင့္ဆိုတာ...
ÄÄ ÄÄ ÄÄ
ေက်းဇူးသိတတ္သူဟာ စာနာစိတ္႐ွိတယ္၊ စာနာစိတ္ရွိတဲ့သူဟာ သဒၶါစိတ္ရွိတယ္၊ သဒၶါစိတ္ ရွိတဲ့သူဟာ ဒါနတရားပြားမ်ားတယ္။ ဒါနတရား ပြားမ်ားသူဟာ သီလရွိတယ္၊ သီလရွိသူဟာ ဘာဝနာ ပြားမ်ားတယ္။ ဘာဝနာပြားမ်ားသူဟာ ဟီရီဩတၲပၸ အရွက္အေၾကာက္ရွိတယ္။ ဟီရိဩတၲပၸ အရွက္ အေၾကာက္ရွိသူဟာ ေလာဘနည္းတယ္။ ေလာဘ နည္းသူဟာ ေဒါသကို ထိန္းႏိုင္တယ္။ ေဒါသကို ထိန္းသိမ္းႏိုင္သူဟာ ေမာဟနည္းလာတယ္။ အဲ့ဒီ နည္းတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ ေလာဘ၊ ေဒါသ၊ ေမာဟ တရားတို႕ ခ်ဳပ္ၿငိမ္းျခင္းသို႕ ေရာက္ရွိၾကလိမ့္မယ္။
အဲဒီစက္ဝိုင္းပတ္ေလာကီ ဝိဇၨာ အသိပညာ နည္းစနစ္ဟာ က်ဳပ္ႀကိဳက္ႏွစ္လက္ခံက်င့္သံုးေနတဲ့ လူ႕ဘဝေနနည္းစနစ္ပဲ ျဖစ္တယ္ဗ်။
ဒီေဗဒင္သမုဒၵရာႀကီးထဲကို ဘယ္လိုဘယ္လို မ်က္စိလည္ၿပီး ေရာက္လာတာလဲ ဆရာႀကီး။
ေဟ။ ေအး ... ဟုတ္လိုက္ေလဗ်ာ။ ဟုတ္တယ္။ အဲ့ဒီေဗဒင္ေလာက၊ ေဗဒင္သမုဒၵရာ ႀကီးထဲကို ေယာင္ဝါးဝါးနဲ႕ မ်က္စိလည္လမ္းမွားၿပီး ေရာက္လာတာမဟုတ္ဘူးဗ်။ က်ဳပ္က တိုင္းရင္း ေဆးဆရာေလ၊ ဒ၊ ဘ၊ မ (တဆ၊ ၃၈၇၃)ျဖစ္တယ္။ အေရွ႕အေနာက္ေတာင္ေျမာက္ အရပ္ရပ္ကလာတဲ့ ေဆးပညာက်မ္းစာအုပ္ေတြကို မလြတ္တမ္း ေလ့လာ ဖတ္မွတ္ျဖစ္ခဲ့တယ္။ အဲ့ဒီမွာ ေဗဒင္ဆိုတာရွိတယ္။------
---------ေဆးပညာမဟာဘုတ္နဲ႔ ေဗဒင္ပညာမဟာဘုတ္ ဟာ ထပ္တူထပ္မွ် တစ္သားတည္းတူညီေနတယ္ ဆိုတာကိုေတြ႕ရတယ္။
ေဗဒင္ပညာနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ က်ဳပ္စၿပီးေတာ့ ဖတ္မိခဲ့တဲ့စာအုပ္က (သဲကုန္းအပိုင္း၊ အင္းေပၚႀကီး၊ ညိဳကုန္းေက်ာင္းဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး) ျပဳစုတဲ့ သုတသႏၷိစယက်မ္း၊ စာမ်က္ႏွာ ၄၃-၄၄-၄၅ အဲ့ဒီ သံုးမ်က္ႏွာကို အေျခခံၿပီး ေလ့လာစမ္းသပ္ျဖစ္ ခဲ့တယ္။ ေနာက္ၿပီး နာမည္ႀကီးေနတဲ့ ဆရာဒဂုန္ရဲ႕ အေဖ ပုဏၰားပညာရွိ ဆရာႀကီးရာမရဲ႕ေဗဒင္ စာအုပ္။ အဲ့ဒါကိုဖတ္ၿပီး ေလ့လာၿပီး ဘဝတစ္ဆစ္၊ ဘဝတစ္ေကြ႕ အခ်ိဳးအေျပာင္းကို ဘယ္လိုပံုစံနဲ႕၊ ေဗဒင္သမုဒၵရာႀကီးကို ဘယ္စံ၊ ဘယ္ဟန္၊ ဘယ္ ေပတံနဲ႕ ျဖတ္ကူးမလဲဆိုတာ အားယူခဲ့မိတယ္။
လူေတြအေၾကာင္းကို ပိုၿပီးသိခ်င္လာတယ္၊ အဲဒီေတာ့ လူေတာထဲထိုးခြဲေဖာက္ဝင္ၿပီး လူတစ္ေယာက္ခ်င္းစီရဲ႕ ဘဝသ႐ုပ္ေတြကို အျပင္ က်က်ေရာ၊ အတြင္းက်က်ေတြကိုပါ ေလ့လာ သင္ယူ ရေတာ့တာေပါ့ဗ်ာ၊ အနာႀကီး ေရာဂါသည္ေတြ ၾကားထဲ၊ အလွဴခံေတြၾကားထဲ၊ သခ်ႋဳင္းေျမ အလုပ္သမားေတြၾကားထဲ၊ ဆိုက္ကားဆရာ၊ ျမင္းလွည္းဆရာ၊ ကားဆရာ၊ ဇိမ္ခံအိမ္ေတြၾကားထဲမွာ က်ဳပ္ကိုယ္တိုင္ေရာ၊ က်ဳပ္ဘဝကိုပါ ေဖာက္ဖ်က္ၿပီး လက္ေတြ႕၊ လူေတြ႕၊ ဘဝေတြ႕၊ ဘဝေမ့၊ အတိတ္ေမ့၊ အနာဂတ္ေမ့၊ ပစၥဳပၸန္ေတြ၊ အသက္၊ အရွက္ေမ့ၿပီး က်င့္ႀကံ ႀကိဳးကုပ္ခဲ့ရတာ။
ပ်က္ေတာ့မယ္ထင္ရင္ ဘာသာတရားနဲ႕ ဆြဲထိန္းၿပီး လူ႕ဘဝမွာ လူျဖစ္ေအာင္ စီးေမွ်ာ လြင့္ပါးခဲ့ ရတာ။ လူလိုသိေအာင္၊ လူလိုေနတတ္ေအာင္၊ လူတစ္လံုးသူတစ္လံုးျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစားခဲ့ရတာ။ လူတစ္ေယာက္က လူတစ္ေယာက္ကိုဘာျဖစ္လို႕ သတ္တာလဲ။ လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ ပစၥည္းဥစၥာေတြကို လူတစ္ေယာက္က ဘာေၾကာင့္ ခိုးယူခဲ့ရတာလဲ။ တရားခံအစစ္ကဘာလဲ။ ဘယ္သူလဲ။ အဲ့ဒါေတြကို သိဖို႕ လူေတာတိုးခဲ့ရတာ။
ဒီမွာေမာင္ညီရဲ႕။
ငွက္ေပ်ာပြဲ၊ အုန္းပြဲထဲမွာ လူအေၾကာင္း မသိႏိုင္ပါဘူးဗ်။
ဒီမွာ ထပ္ေျပာဦးမယ္။
ဒီကေန႔ က်ဳပ္ကိုယ္တိုင္ အၾကားအျမင္ရ ေနတယ္ဆိုတာ ႐ုပ္ဝါဒလက္ခံတဲ့ ခင္ဗ်ားနားလည္ ႏိုင္ပါ့မလား။ ကဲ က်ဳပ္ေျပာမယ္။ ခင္ဗ်ားဝင္လာတာ ကို က်ဳပ္ျမင္တယ္။ ခင္ဗ်ားဝတ္စားထားတာျမင္တယ္။ လြယ္အိတ္ျမင္တယ္။ ဖိနပ္ကို ျမင္တယ္။ ခင္ဗ်ားဘာေန႕သားလဲ။
လ ကြ်န္ေတာ္အဂၤါသားပါဆရာႀကီး။
အ ဟုတ္ၿပီ။ ခင္ဗ်ားရဲ႕အသံကို က်ဳပ္ၾကားရၿပီ။ ခင္ဗ်ားရဲ႕ေျခသံဖြဖြကို က်ဳပ္ၾကားခဲ့ၿပီးၿပီ။ အဲဒါပဲဗ်။ အသံၾကားတယ္၊ က်ဳပ္ရဲ႕အာ႐ံုမွာ က်ဳပ္ျဖတ္သန္း ေလ့လာခဲ့တဲ့ ဘဝေတြ၊ လူေတြကို သ႐ုပ္ခြဲခဲ့ရတာ။ ေျပာခဲ့ၿပီးၿပီေနာ္။ ဘဝတစ္ခုလံုး ရင္းႏွီးၿပီး ရင္းၿပီး ----------ျမႇဳပ္ႏွံေလ့လာခဲ့ရတာ။ ဒီေတာ့က်ဳပ္မွာ ျမင္ႏိုင္တဲ့ အသိ၊ သတိ။ ၾကားႏိုင္တဲ့ အသိ၊ သတိ။ ေတြ႕ထိ ႏိုင္တဲ့ အသိ၊ သတိ။ အပူ၊ အေအး၊ အဲ့ဒါေတြကို က်ဳပ္သိေနတယ္။ တကယ္တမ္း တတ္၊ သိ၊ နားလည္ဖို႕ လိုတယ္။ ျမင္တတ္၊ဖို႕လိုတယ္။ ေတြးတတ္၊ ခ်င့္ခ်ိန္ စဥ္းစားတတ္ဖို႕ လိုတယ္။ အဲ့ဒါ က်ဳပ္ရဲ႕ ကိုယ္ပိုင္ေမွာ္ပဲ။ ေခါင္းစြဲမဟုတ္ဘူး။ ပုဂၢိဳလ္စီး မဟုတ္ဘူး။ လက္ေတြ႕သက္သက္၊ ဘာအဖက္မွ မပါဘူး၊ ထပ္ေျပာမယ္၊ ေခါင္းစြဲမဟုတ္ဘူး။ ပုဂၢိဳလ္စြဲ မဟုတ္ဘူး။ နတ္ပြဲ၊ အုန္းပြဲ၊ ငွက္ေပ်ာပြဲ မရွိဘူး။
ဒါေပမယ့္ ံ႔ဏဥႊံႏွွႈဟိုက္ပိသက္စစ္စ္၊ ေတြးေတာယူဆခ်က္၊ အယူအဆရွိတယ္။ႊံႏဥြ်႔ သီအိုရီ သေဘာတရား ထင္ျမင္ခ်က္ရွိတယ္။ ႊံႏဥြ်ႏၾ သီအိုရမ္ က်ိဳးေၾကာင္း ဆင္ျခင္ျခင္း၊ မွန္ကန္တဲ့ ေကာက္ခ်က္၊ အတိအလင္း သက္ေသျပခ်က္ ရွိတယ္ ကိန္းဂဏန္းရွိတယ္။ တြက္နည္းရွိတယ္။ ျမင္တတ္၊ ၾကည့္တတ္၊ သိတတ္၊ နားလည္တတ္တဲ့ ပညာ သညာ အေတြးအေခၚေကာင္းရွိတယ္။
ဒီမွာေမာင္ညီေလးရဲ႕ ။
တစ္ခုခုကို လိုခ်င္ရင္ တစ္ခုခုကို ေပးဆပ္ ရစၿမဲပဲ။ ဘာမွ အလကားမရႏိုင္ဘူး။ က်ဳပ္က အသက္ပါမက ဘဝတစ္ခုလံုးကို ပံုႏွစ္ၿပီး၊ ျမႇဳပ္ၿပီး ရယူခဲ့တာ။ အဲ့ဒါ က်ဳပ္ဘဝရဲ႕ ေဗဒင္အခ်ဳပ္ မဟာဘုတ္ နိဒါန္းပဲဗ်ာ။
လ ဆရာႀကီးသင္တန္းေပးတဲ့အခါ ေဗဒင္ ေဟာတဲ့အခါမွာ အရက္ေသာက္ၿပီး အလုပ္လုပ္ တယ္လို႕ တစ္ဆင့္စကားနဲ႕ ၾကားသိဖူးပါတယ္။ အဲ့ဒါ ဟုတ္ပါသလား။
အ အင္မတိ အင္မတန္ မွန္ပါတယ္၊ ဟုတ္ပါ တယ္ဗ်ာ။
လ ကန္ေတာ့ေနာ္ ဆရာႀကီး၊ ဘာျဖစ္လို႕ အဲ့ဒီအရက္ကို ေသာက္ၿပီးေဗဒင္ေဟာ၊ သင္တန္းေပးခဲ့ တာပါလဲ ဆရာႀကီး။
အ ေမာင္ညီေရ ႀကိဳက္လို႕ေသာက္ျဖစ္ခဲ့ရတာ မဟုတ္ဘူးဗ်။ လူဘဝတိုတိုေလးမွာ အရက္ထက္ ရွက္စရာ၊ ေၾကာက္စရာ၊ ထိတ္လန္႔ရြံရွာစရာ၊ မူးစရာေတြ အမ်ားႀကီးရွိသဗ်။ က်ဳပ္ အရက္ ေသာက္ၿပီး အလုပ္လုပ္ျဖစ္ခဲ့တယ္။ အမွားမပါခဲ့ဘူး ဆိုတာ က်ဳပ္တပည့္ေတြ၊ က်ဳပ္ကို ယံုၾကည္လို႕ လာေမးၾကတဲ့ ေဗဒင္ေမးပရိသတ္ အသိဆံုးပဲ။
၁။ က်ဳပ္ သူမ်ားသားမယားကို မျပစ္မွား မေစာ္ကားဘူး။
၂။ သူမ်ား ဥစၥာကို မခိုးဘူး။
၃။ မလိမ္ဘူး၊ မညာဘူး။
၄။ သူမ်ားအသက္ကို မသတ္ဘူး။
၅။ သူမ်ားရဲ႕ဘဝကိုလည္း မသတ္ဘူး။
က်ဳပ္တြက္ခ်က္ ေဟာေျပာေနတာေတြ၊ သင္တန္းပို႕ခ်ေနတာေတြကို တခ်ိဳ႕ဆရာ့ ဆရာႀကီး မ်ားနဲ႕ တပည့္တပန္းေတြက နတ္လိုလို၊ စုန္းလိုလို၊ ကေဝလိုလို၊ ေမွာ္လိုလို၊ ေခါင္းစြဲ၊ ပုဂၢိဳလ္စြဲလိုလို ထင္ေနၾကတယ္။ သမာဓိအားေကာင္းလို႕လို ထင္ေနၾကတယ္။ ေျပာေနၾကတယ္။ ဒီေန႕ ဒီကမၻာေပၚမွာ က်ဳပ္တစ္ေယာက္တည္းရွိတယ္။ ၾကာျမင့္၊ ဆရာၾကာျမင့္ဆိုတာ က်ဳပ္ တစ္ေယာက္ပဲရွိတယ္။ က်ဳပ္ႏွစ္ေယာက္ မရွိဘူး။ က်ဳပ္ႏွစ္ကိုယ္ခြဲ မရွိဘူး။ အဲ့ဒါကို သို႕ေလာ သို႕ေလာ ေခါင္းစြဲထင္၊ ယုန္ထင္၊ ေၾကာင္ထင္ ထင္ေနၾကတဲ့လူေတြကိုေတာ့ ငါဟာ ငါပဲ ျဖစ္တယ္။ ငါ့က်င့္စဥ္၊ ငါ့ကိုယ္က်င့္တရား၊ ငါ့ယူဆေတြးေခၚ ခ်က္၊ ငါ့ပညာ၊ ငါ့သီလ ငါပဲ သိတယ္။ မင္းတို႕ မယံုရင္၊ ဒီမွာ အရက္၊ ဒီမွာေရ။ အဲ့ဒါေတြဟာ လူ႕ဘဝကို တကယ္ မမူးႏိုင္ဘူး၊ လူ႕ဘဝမွာ အရက္ထက္ မူးတာေတြရွိတယ္။ ငါ့ကိုယ္ငါ ယံုတယ္။ ငါ့ပညာ ငါ ယံုတယ္။ ငါ့သစၥာ ငါပဲ သိတယ္။ ငါေဟာလို႕ ေျပာလို႕၊ သင္တန္းပို႕ခ်လို႕ ဘာမွားသြားခဲ့ဖူးသလဲေဟ့။ ငါ ေခါင္းစြဲ မဟုတ္ဘူး။ ငါ့ပုဂၢိဳလ္ေစာင့္ မရွိဘူးကြဆိုၿပီးေသာက္ျပခဲ့ရတာ၊ ေသာက္ျဖစ္ခဲ့ရတာ၊ ဒီကေန႕ ေဗဒင္ေလာက က ဆရာေတြေရာ၊ တပည့္ေတြေရာ၊ ေဗဒင္ေမးတဲ့ ပရိတ္သတ္ေတြေရာ အားလံုးအသိပဲ။
ဟုတ္တယ္ေလ၊ လူကို လူလိုနားလည္ဖို႕၊ ေစတနာထားတတ္ဖို႕၊ ကိုယ္ခ်င္းစာတရား ရွိတတ္ဖို႕၊ လူလူခ်င္း မယုတ္မာဖို႕၊ လူလူခ်င္း လိမ္ညာ လွည့္ျဖားျခင္း ကင္းဖို႕၊ အဲ့ဒါ အဓိက မဟုတ္လားဗ်။
က်ဳပ္က တစ္နပ္စား တစ္ဘဝစံ၊ တစ္ခြက္ ေမွာက္လုပ္ခဲ့ရင္ ေစတနာေမတၲာမပါခဲ့ရင္ အခုလို ျခံႀကီး၊ ဝင္းႀကီး၊ တိုက္ႀကီး၊ ကားႀကီး၊ တယ္လီဖုန္းနဲ႕ ဘယ္ေနႏိုင္ပါ့မလဲ။ ဒီအရြယ္အထိ။ လမ္းေဘး ေတာင္းစားေနရမွာေပါ့။ အခုလို ေနႏိုင္စားႏိုင္တာ ဟာ ေမတၲာ ေစတနာစစ္စစ္တို႕ရဲ႕ ေရာင္ျပန္ထင္ဟပ္ မႈပဲ ျဖစ္တယ္။ ဆရာဟာ ဆရာနဲ႔တူေအာင္ ေနခဲ့ လို႕ပဲျဖစ္တယ္။ေျမႇာက္စား၊ ႐ိုက္စား၊ ေဟာက္စား၊ ေျခာက္စားတဲ့သူေတြဟာ ခဏပဲခံမယ္။ ေရရွည္ တာေဝးမခံႏိုင္ဘူး။ လူေသရင္ နာမည္ေကာင္း မက်န္ႏိုင္ဘူး။ ရွင္းတယ္ေနာ္။
လ ဆရာႀကီးရဲ႕ မ်ိဳး႐ိုးမိဘ၊ ဇာတိ၊ ေမြး သကၠရာဇ္ သိခြင့္ျပဳပါ။
အ အိမ္ေျခႏွစ္ဆယ္ေလာက္ပဲရွိတဲ့ ကရင္ေခ်ာင္း ရြာလို႕ေခၚတယ္၊ တညင္ေက်ာက္တန္းရဲ႕ ဟိုဘက္မွာ ရွိတယ္။အေဖ ဦးထြန္းေဖ၊ အေမ ေဒၚတင္ၫြန္႔ လယ္သမားမ်ိဳး႐ိုးေတြဗ်။ ၁၂၉၅ ခု၊ ျပာသိုလဆန္း ၂-ရက္၊ တနဂၤေႏြေန႔ ၂နာရီ၊ ၂မိနစ္၊ ၂စကၠန္႔မွာ ေမြးသတဲ့ဗ်။ က်ဳပ္တစ္ေယာက္ပဲ ဒီလို ေဗဒင္ဆရာ ျဖစ္လာတာ။ မဟာဂႏၶာရီခရီးစဥ္အျဖစ္နဲ႕ ေျမာက္ ဥကၠလာပဘူတာ ေနာက္ေက်ာ၊ အနန္းပင္ရြာထိပ္၊ ေရႊဥမင္ဘုရားမွာ ည၁၀နာရီကေန မနက္၂နာရီ အထိ ညေပါင္းမ်ားစြာ၊ လေပါင္းမ်ားစြာ၊ ႏွစ္ေပါင္း မ်ားစြာ၊ က်င့္ႀကံခဲ့ဖူးတယ္။ ေရႊတိဂံုေျခေတာ္ရင္းမွာ လူ႕ဘဝရဲ႕စရဏÓဥ္ကို က်င့္ႀကံရွာေဖြဖူးတယ္။ ၿပီးေတာ့ ပုပၸား၊ ဒါေတြေျပာေနတာ ျြကားတာ ဝါတာ မပါဘူး။ ကိုယ္လုပ္သင့္တဲ့အလုပ္ လုပ္တယ္ပဲ ခံယူတယ္။
လ ဆရာႀကီးမေသေသးခင္ ဘာေတြ ဆက္လုပ္မယ္လို႕ အစီအစဥ္ရွိပါသလဲခင္ဗ်ာ။
အ က်ဳပ္ဘဝျဖစ္ခဲ့တဲ့ ေဗဒင္အခ်ဳပ္ မဟာဘုတ္ နိဒါန္းက်မ္းမွာ အခန္းႀကီး(၄)ခန္း ရွိတယ္။ အဲ့ဒါကို ထပ္မံျဖည့္စြက္ၿပီး ေနာက္ပိုင္း ေတြ႕ရွိခ်က္ျဖစ္တဲ့ --လူ႕ဘဝရဲ႕ အဆိုးဆံုးႏွင့္ အေကာင္းဆံုး အပိုင္း ေတြကို တိုးခ်ဲ႕ေရးသား ထည့္သြင္းၿပီး ထုတ္ဖို႕ အစီအစဥ္ ရွိတယ္။
လ ဒီကေန႕ လုပ္ကိုင္စားေသာက္ေနတဲ့ ေဗဒင္ဆရာေတြကို ဘယ္လိုျမင္ၿပီး၊ ဘာေျပာခ်င္ပါ သလဲ ဆရာႀကီး။
အ ဟိုတုန္းက ေဗဒင္ဆရာေတြဟာသိမ္ငယ္ၿပီး လူ႕ေအာက္က်ၾကတယ္။ ဒီကေန႕ ေဗဒင္ဆရာေတြ၊ လူေတာ္ေတြ၊ လူေကာင္းေတြ၊ လူတတ္ေတြဟာ လူရာဝင္ၾကတယ္။ လူလိုသိပါ၊ လူလူခ်င္းညႇာတာ၊ စာနာ၊ ေထာက္ထားတဲ့အသိရွိပါ။ ေရာင္ျပန္ဟပ္ တတ္ပါတယ္။ ကိုယ္ယုတ္မာရင္ ေနာင္ဘဝမေျပာနဲ႔၊ ဒီဘဝမွာပဲ ဒုကၡငရဲ၊ ကိုယ္စိတ္ဆင္းရဲနဲ႕ ႀကံဳပါ လိမ့္မယ္။
ÄÄ ÄÄ ÄÄ
ကြ်န္ေတာ္ညီၿငိမ္းေဆြ ေျပာခဲ့ပါၿပီ။
မဟာဘုတ္သူရဲေကာင္းႀကီး ျဖစ္ပါတယ္လို႕။ ဒီကေန႕အထိ၊ ႏုပ်ိဳလန္းဆန္းတက္ျြကတဲ့ ဆရာႀကီး ဦးၾကာျမင့္၊ ျပည္တြင္းျဖစ္ ေဆးေပါ့လိပ္ကို ျပည္ပ လုပ္ ဇက္ပိုမီးျခစ္အေကာင္းစားနဲ႕ မီးညႇိဖြာ႐ိႈက္လို႕။ လူတန္းစား အလႊာမေရြး၊ လူကိုလူလို ျမင္တတ္ၿပီး လူ႕ဘဝႀကီးမွာ ေဗဒင္သမုဒၵရာႀကီးမွာ ကိုယ္ ယံုၾကည္ရာ မဟာဘုတ္ သေဘၤာႀကီးကို ရြက္လႊင့္လို႕၊ ဘဝစံု၊ အသိစံု၊ အကုန္သိ၊ အကုန္ျမင္ဆရာႀကီး ဦးၾကာျမင့္ ဘာျဖစ္လို႕ နာမည္ႀကီး ေအာင္ျမင္ခဲ့၊ ေအာင္ျမင္ဆဲ၊ ေအာင္ျမင္ေနတယ္ဆိုတာ မ်က္ျမင္၊ ကိုယ္ေတြ႕၊ ၾကားသိ၊ ေတြ႕ဆံုခဲ့ရပါေၾကာင္း။
(ဆရာႀကီးႏွင့္ ဆရာႀကီးထံ လိုက္ပို႕ ကူညီေပးသည့္ ဆရာႀကီး၏ လက္ရင္းတပည့္ခ်စ္၊ ဆရာဦးထြန္းရီ၊ မိုးေကာင္းအပါအဝင္၊ စာဖတ္ ပရိတ္သတ္ႀကီးကို အထူးေက်းဇူးတင္ အစဥ္ ဂါရဝျဖင့္)---
-----------------------------------------------------------ညီၿငိမ္းေဆြ
ေဇာတိသေဝဒမဂၢဇင္း-အမွတ္(၁၈၈)၊
၂၀ဝ၁ခု ႏိုဝင္ဘာလ(စာ-၅၀၊၅၁၊၅၃၊၅၄)--
(၁၆၊၅၊၂၀ဝ၅) တနလၤာေန႕ည(၁၀း၄၅)နာရီတြင္-
ဆရာဦးၾကာျမင့္ကြယ္လြန္သည္။...
........
No comments:
Post a Comment