Saturday, May 21, 2016

((-ယေန႕ေခတ္မွာ-ပညာက ိုဆရာစားခ်န္၍ ေသရြာယူသြားရျခင္း အေၾကာင္း-)))။ ....


Utun Yee to ေဗဒင္အခ်ဳပ္မဟာဘုတ္(နိဒါန္း) နဝင္းစီးပညာအသင္း
13 hrsYangon
(((-ယေန႕ေခတ္မွာ-ပညာက ိုဆရာစားခ်န္၍ ေသရြာယူသြားရျခင္း အေၾကာင္း-)))။ ...................
...............................
-]] အလုပ္ေတြမ်ားေနလားဆရာ}}
ဟူေသာ ေမာင္ေနလင္းအသံေၾကာင့္။က}ြ်နဳ္ပ္၏-ေဟာေျပာလမ္းညႊန္ရာ ရန္ကင္းၿမိဳ႕နယ္၊မိုးေကာင္းဘုရား၊အေရွ႕မုခ္၊အမွတ္(ခ)။(ဓါတုနိယာမႏွင့္မဟာဘုတ္နဝင္းစီး ) ဓါတ္ခန္းအတြင္း၌ တပည့္ျဖစ္သူေမာင္သိန္းေဌးႏွင့္ ပညာအေၾကာင္းေတြကိုေျပာဆိုေန ရာမွ အတူဆရာ တပည့္ႏွစ္ေယာ က္ျပိဳင္ တူၾကည့္လိုက္မိသည္။
]]အလုပ္မ်ားတယ္လို႕မဟုတ္ေပမဲ့ ေမာင္သိန္းေဌးနဲ႕ -ပညာကို ဆရာ စားခ်န္တာတို႕ ပညာကိုေသရြာယူမသြားၾကဖို႕}]ဆိုတဲ့စကားလံုးေတြ အေၾကာင္းေျပာေနၾကတာဆိုေတာ့ အလုပ္လုပ္ေနတယ္ဆိုရမွာေပါ့ )
( အေတာ္ဘဲဆရာေရ ပညာကို ]ဆရာစားခ်န္တယ္-ဆရာစားခ်န္တယ္} နဲ႕ ၾကားဘူးေနတာ ခုမွဘဲ ဘာေၾကာင့္ဆရာစားခ်န္ၾကတယ္ဆိုတာ သိရေတာ့မယ္)
(ဒိလိုေမာင္ေနလင္းရဲ႕ -ပညာကို ဆရာစားခ်န္တာတို႕ ပညာကိုေသရြာ ယူမသြားၾကဖို႕}]ဆိုတဲ့စကားလံုးေတြ အေၾကာင္းေျပာေနၾကတာဆိုေ ပမဲ့ ေရွ႕ေခတ္ကအေၾကာင္းေတြထက္ ဒီေန႕ေခတ္ဆရာတို႕ေခတ္မွာျဖ စ္ေပၚေ နတဲ့ အေၾကာင္းေတြကိုေျပာေနၾကတာပါ။)
( ဘယ္ေခတ္ကျဖစ္ျဖစ္ သိထားလို႕ ေတာ့ အက်ိဳးမယုတ္နိုႈ္င္ပါဘူးဆရာ)
(ဆရာလည္းကိုယ္ေတြ႕မၾကံဳေသးခင္က အဲဒီစကားလံုးအသံုးအႏွံဳးကိုယ္သေ ဘာ မေတြ႕ဘူးျဖစ္ေနတယ္။ဆရာျဖစ္ျပီး ပညာကိုအကုန္သင္ၾကား မေပးဘဲ ဆရာစားခ်န္ရတာနဲ႕ ေသရြာယူသြားရတာနဲ႕ ေတာ္ေတာ္တကိုယ္ေကာင္းဆန္တာဘဲ။လို႕ထင္ခဲ့မိတယ္)
(ဆရာထင္တာ မဟုတ္လို႕လားဆရာ)
(မဟုတ္ဘူးေမာင္ေနလင္းေရ မဟုတ္ဘူး။လုပ္သင့္တယ္ထင္ လို႕လုပ္သြား တာကြ)
(ကဲပါဆရာရယ္ ဆရာ့အျမင္ေတြကိုသာေျပာျပလိုက္ပါဆရာ)ျငိမ္ျပီး နားေထာင္ေနရာမွ တပည့္ျဖစ္သူေမာင္သိန္းေဌးေျပာလိုက္ေသာ အသံေၾကာင့္ ...(အဓိကကေတာ-သစၥာ့မရွိ-ကတိမတည္ လို႕ဘဲ)
(ဘယ္ကိစၥကို ကတိမတည္သစၥာ့ မရွိဘူးလို႕ေျပာတာလည္းဆရာ)
(အရင္ေခတ္ကေတာ့-သူ႕ေခတ္နဲ႕သူ-ရွိခဲ့မွာေပါ့ေလ။ခုဆရာတို႕ေခတ္ အေနနဲ႕ေျပာရရင္ေတာ့ ေဗဒင္ေဟာေနတဲ့ဆရာတခ်ိဳ႕ နဲ႕ ေဗဒင္ စာအုပ္ထုတ္လုပ္ေရာင္းစားေနၾကတဲ့ ဆ၇ာတခ်ိဳ႕ တခ်ိဳ႕ဆိုေပ မဲ့ ေခတ္ အေျခအေနအရအမ်ားစုလို႕ေျပာရမွာဘဲ။
(၁) ဘယ္ဆရာဆီမွာမွ-တပည့္မခံယူဘူးဘဲ စာအုပ္ဖတ္ျပီး-ေဗဒင္စာအုပ္ ထုတ္ လုပ္ေရာင္းစားေနတဲ့သူေတြ)
(သူတို႕စာအုပ္ထုတ္နိဳင္လို႕ သူတို႕ထုတ္တာဘဲဆရာရယ္ေက်းဇူးေတာင္ တင္ရဦးမွာ မဟုတ္ဘူးလား)
(ရုတ္တရက္ၾကည္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ေမာင္ရင္ေျပာတာမွန္သလိုလိုဘဲ။ဒါေပမဲ့ ေသေသခ်ာခ်ာေတြးၾကည့္ရင္ သိပ္ရင္နာဖို႕ေကာင္းတယ္)
(ဘာျဖစ္လို႕ ရင္နာေလာက္ရေအာင္ျဖစ္ရတာလည္းဆရာ)
(ဒီလိုေမာင္ရင္ရဲ႕ မူရင္းပညာရွင္အမည္ကို က်မ္းအကိုးအကားအေန နဲ႕ေ တာင္ ထည့္မထားဘူး။ဒါကခိုးယူသံုးစြဲတဲ့သေဘာဘဲ။အဆိုး ဆံုးက ေတာ့ -သူတို႕ဆရာၾကီးမူပါလို႕ေျဗာင္ေရးသားေနၾကတာပါဘဲ)
(အနီးစပ္ဆံုးျဖစ္ရပ္ေလးေတြေျပာျပပါလားဆရာ)
(အနီးစပ္ဆံုး ေျပာျပရရင္-ေဗဒင္အခ်ဳပ္မဟာဘုတ္ နိဒါန္းႏွင့္ပတ္သက္ ဆရာ့ဆရာေတြ ဘာေတြမွာၾကားခဲ့ၾကသလဲ။................................... ..............
(၁) ေဗဒင္အခ်ဳပ္မဟာဘုတ္နိဒါန္း ဆရာႀကီးဦးၾကာျမင့္
(၂) ဆရာႀကီးဦးလင္းေအာင္ (ဝိဇၨာနည္းက် ျမန္မာ့ေဗဒင္)
(၃) ဆရာပရမ (ေအးခ်မ္းသူတို႔စံေပ်ာ္ရာ)
(၄) ေလာကဓံ (အျမင္သစ္) ဆရာဦးထြန္းရီ........................................ ..... .....
(၁) ဆရာႀကီးဦးၾကာျမင့္ ေဗဒင္အခ်ဳပ္မဟာဘုတ္အဖြင့္ (စာ-၈)
(၁/၁၁/၂၀ဝ၁) ၁၃၆၃ ခုႏွစ္၊ သီးတင္းကြ်တ္လျပည့္၊ ၾကာသပေတးေန႕ ညေန(၃)နာရီ၊ ႏွစ္စဥ္ ဆရာႀကီးအား ပူေဇာ္ကေတာ့ ပြဲျပဳလုပ္သည့္ အခါသမယ တပည့္ ပရိတ္သတ္ေဘးကို ပိသာေလးႏွင့္ တိုက္ရိုက္ပစ္ ထည့္လိုက္ေသာ မိန္ၾကားခ်က္က ]]ေဟ့ - မွတ္ထားကြ မင္းတို႕ နဝင္းစီး ပညာကိုင္ၿပီး လုပ္စားေနတဲ့ ဆရာေတြ နာမည္ႀကီးၿပီး ေငြဝင္လာၿပီဆို ရင္ ျမန္ျမန္ေသေတာ့မယ္}}လို႕ မွတ္ထားလိုက္ပါတဲ့။ (ဒါမွမဟုတ္လည္း ေယာင္လည္လည္ႏွင့္ မငတ္ရံု ဘဝတစ္ေလွ်ာက္လံုး လိမ့္ေနရမယ္တဲ့။ အဲဒါ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုတဲ့ အခ်က္ကိုလည္း ေျပာထားမယ္ ။ မွတ္ ထားအံုးတဲ့။((((((---- ေဗဒင္ေဟာတာက မဟာဘုတ္ သကၡတ္၊ ယၾတာလုပ္ေပးတာက နဝင္းစီးပြဲ။ ဆိုင္းဘုတ္တင္ၿပီး ေၾကာ္ျငာထားတာက နကၡတ္ေဗဒင္။ ေဝဒလကၡဏာ၊ ခရစၥတီးနားမူတီးတဲ့ ---။ပညာကိုလည္း တပည့္ခံၿပီးမသင္ယူခ်င္။ စာအုပ္ေတြဝယ္ဖတ္။ ပညာကိုခိုးယူ။ မူရင္းဆရာ ကိုလည္းမေဖာ္ျပ။ မူရင္းပညာကိုလည္း ဖံုးကြယ္ထားၿပီး လုပ္စားေနသမွ် ဘုန္းႀကီးရင္လည္းသက္မရွည္၊ အသက္ရွည္ရင္လည္း ဘယ္ေတာ့မွ ဘုန္းကံ မႀကီး ဘူးလို႕သာ မွတ္ထား လိုက္ပါတဲ့။ )))))))---(ဆရာႀကီးၾကာျမင့္)
ဆရာ့ေစတနာႏွင့္ဆရာ့ေဒါသကို ကြ်ႏု္ပ္ရိတ္စားမိလိုက္ပါသည္။ ယေန႕ထိ ဝန္မခံဘဲ ဆရာႀကီး ဦးၾကာျမင့္၏ ပညာကိုမွီၿပီး ကိုယ္ပိုင္ပံုစံထြင္၍ ေဆာ င္းပါး အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ေရလဲႏွင့္ ေရးေနၾကသူမ်ား နဝင္းစီးပြဲကို ကိုယ္ပိုင္ပြဲမ်ိဳး လုပ္စားေနၾကသူမ်ား၊ က်မ္းတစ္ေစာင္၊ ေပတစ္ဖြဲ႕၊ စာတစ္အုပ္ျဖစ္ေျ မာက္ေစရန္ အတြက္ ဆရာႀကီးစာအုပ္ႏွင့္ဆရာႀကီး၏ တပည့္ ဆရာဦးလ င္းေအာင္စာအုပ္မ်ားမွ အၿမႇီးႏႈတ္ေခါင္းျဖဳတ္ ယူၿပီး လံၾကဳတ္လုပ္ထား သ ည့္ ေဗဒင္က်မ္းမ်ား၊ လက္ညႇိဳးထိုးျပႏိုင္ပါသည္။-- (ဆရာႀကီး ဦးလင္းေအာင္ ). .. ...... ........
ေဗဒင္အခ်ဳပ္ မဟာဘုတ္နိဒါန္းကို ကိုင္တြယ္ေနၾကသူေတြ ဘာေၾကာင့္ မေအာင္ျမင္ၾကသလဲဆိုရင္?
(၁) အင္းအိုင္ခလဲ့ေဆးဝါးမႏၱန္၊ အပူးအခြါကိုလက္ခံမိျခင္း၊ အဲဒါေၾကာင့္လ ဲပညာမွာ အေႏွာက္အယွက္ျဖစ္ေနၾကတယ္။---
.(၂) အၾကားအျမင္ပညာခန္းကို အမတိအမတန္အားကိုးျပီးေတာ့ မင္းတို႕အိပ္ထဲမွာ ပိုက္ဆံဘယ္ေလာက္ပါတယ္။ လက္ရွိလုပ္ငန္းက ဘာေတြလုပ္ေနတာျဖစ္တယ္။ အဲဒီလို ဒိုးကနဲ ေဒါက္ကနဲ ၿဗိဳးကနဲ ျဗန္းကနဲေပါ့။ အၾကားအျမင္ေဟာကြက္ကို အားကိုးၾကတဲ့ ပုဂိၢဳလ္ေတြ ျဖစ္ေနတယ္ အၾကားအျမင္ေဟာကြက္ ေျပာကြက္ေတြကို သမားဂုဏ္ျပအေနနဲ႕ ေဟာေျပာ ေနၾကတဲ့အတြက္ အဲဒီမွာ ရာႏႈန္းျပည့္စြမ္းအားေတြ ေလ်ာ့ေနၾကတယ္။ လက္ေတြ႕ ေတြ႕ပါလိမ့္မယ္။ ဒါဒုတိယအခ်က္။
(၃) တတိယအခ်က္ကကိုယ္သင္ယူသြားတဲ့ ပညာႏွင့္ အျခားအျခားေသာ ပညာေတြနဲ႔ေရာယွက္ၿပီး သံုးေနၾကေတာ့ တက္လမ္းေတြ ရပ္ေနတာေ တြ႕ရမယ္။ ဒီပညာခန္းမွာ ေၾကာက္စရာ အေကာင္းဆံုးအခ်က္က အၾကား အျမင္ပညာခန္းပဲ။ သမားဂုဏ္ျပေခၚတယ္။ အာမခံခ်က္ မရွိဘူး။ ေနာက္ တခ်က္ ဓါတ္႐ိုက္ဓါတ္ဆင္ တက္လမ္းပိတ္သြားျပန္ေရာ။ ဓါတ္႐ိုက္ ဓါတ္ ဆင္ကို ေနရာတကာမသံုးနဲ႔ သံုးသင့္တဲ့ေနရာသံုးပါ။ ဆရာႏွင့္ ေဗဒင္ေဆြးေႏြးသူ အျပန္အလွန္ ညီညြတ္မွ လုပ္လို႕ရတယ္။ အဲဒါသေဘာမေပါက္ဘူး။ စြတ္စြတ္လုပ္ေနၾကတယ္။ ပစၥည္းေပ်ာက္ ၾကည့္ေ ဟာ။ အႏၱရာယ္ရွိတယ္။ ဒါေၾကာင့္ေဗဒင္ဆရာဟာ သဘာဝတရားကို လက္လြတ္လို႔ မရဘူးဆိုတာ မေမ့ၾကပါႏွင့္။---- (ဆရာႀကီးဦးၾကာျမင့္)..... ..............
(၄) မာန္မရွိ ဥာဏ္ရွိၾကမည္ဆိုလွ်င္ ဆရာပရတ္မတ္(ျမန္မာ့ရိုးရာ ေဗဒင္လက္စြဲက်မ္း)(စာ-၂၀ဝ) လက္လွမ္း မွီသေလာက္ ဟိုးေရွးေရွးတုန္းမွ ယခုေခတ္ ယေန႕အခ်ိန္အထိ ျမန္မာ့ ရိုးရာ ေဗဒင္ပညာကို ေလ့လာၾကည့္ၾကမည္ဆိုလွ်င္--
(၁) မဟာဘုတ္ပညာ၊
ဆရာႀကီးဦးၾကာျမင့္က မဟာဘုတ္ပညာႏွင့္ ပတ္သက္ မေဖာ္ထုတ္ႏိုင္ေ သးေသာ အခ်ိန္အထိေအာက္တန္း(၃)လံုးမ ေကာင္း၊ အထက္တန္း (၄)လံုးေကာင္း၏ဟူေသာ အလြန္ က်ဥ္းေျမာင္းသည့္ အေဟာမွလြဲ၍ ထူးထူးျခားျခား အက်ယ္တဝင့္ ေဟာကြက္မ်ားမရွိပါ။ ဆရာႀကီးဦးၾကာျမင့္သည္ ပုန္းေအာင္းေနေသာ မဟာဘုတ္ပညာ၏ တကယ့္အဆီအႏွစ္မ်ားကို ေတြ႕လိုက္သည့္အခါ မဟာဘုတ္ပညာသည္ အလြန္က်ယ္ျပန္႕ေသာ အယူအဆမ်ားျဖင့္ ျပည့္စံုလာေပသည္။ လူသား တို႕၏ မွားယြင္းလုပ္ကိုင္ေနမိေသာ ဥာဥ္စရိုက္ အဆိုးမ်ားကို ဘဝခရီး ေျ ဖာင့္မတ္ အေထာက္အကူ ျပဳႏိုင္ေစရန္ႏွင့္ တရားဓမၼ အားထုတ္ရာ၌လည္း အေထာက္အပံ့ ျပဳေစႏိုင္ရန္ မဟာဘုတ္ပညာျဖင့္ ေထာက္ျပႏိုင္ခဲ့ေပသည္။ လူဆိုသည္မွာ မိမိအမွားဥာဥ္စရိုက္ကို မျမင္။ သူတစ္ပါး၏ အမွားကို ျမင္ တတ္ေ သာသေဘာသဘာဝ ရွိၾကေပသည္။ လူတစ္ေယာက္သည္ မိမိဥာဥ္ဆိုး၊ စ႐ိုက္ဆိုးမ်ား၊ မွားတတ္သည္မ်ားကို သိနားလည္ၿပီး ျပဳျပင္မည္။ သူတစ္ပါးႏွင့္ ပတ္သက္လည္း သူ႕မွာ ဒီဥာဥ္အဆိုးေတြ ႐ွိေနတာဘဲဟု သိရွိနားလည္ၿပီး သည္းခံခြင့္လႊတ္ ေနထိုင္ၾကမည္ဆိုလွ်င္ မည္မွ် ေအးခ်မ္း သာယာပါ မည္နည္း။ ထို႕ေၾကာင့္ မဟာဘုတ္ပညာသည္ လူတိုင္းေလ့ လာအ ပ္ေသာ ပညာရပ္တစ္ခုျဖစ္လာေပမည္။ ေဗဒင္ပညာရွင္တစ္ဦးသည္ မိမိအတြက္ေသာ္လည္းေကာင္း သိထားအပ္သည့္အျပင္ မိမိထံသို႕ ဇာတာလာစစ္ေဆးသူ အားလည္း ၫႊန္ျပဆံုးမျခင္းျဖင့္ အက်ိဳးရွိႏိုင္သည္။
(၂) အဂၤဝိဇၨာ
ဆရာေတာ္ ခင္ႀကီးေဖ်ာ္ လက္ထက္တြင္ အဂၤဝိဇၨာပညာရပ္သည္ ဘုန္းမီးေနလ ေတာက္ခဲ့သည္မွာ ယေန႕တိုင္ပင္ျဖစ္သည္။ ဥာဏ္ႀကီး ရွင္တို႕၏ က်က္စားရာ ပညာျဖစ္ တတ္ကြ်မ္းသူ လြန္စြာနည္းပါးလွေ ပ သည္။ ေဗဒင္ပညာပါရမီရွိေသာ ဥာဏ္ႀကီးရွင္ ဆရာႀကီးဦးၾကာျမင့္သည္ လြန္စြာ ခက္ခဲလွေသာ အဂၤဝိဇာပညာရပ္၏ လွ်ိဳ႕ဝွက္ခ်က္မ်ား ကို ေတြ႕ရွိ ခဲ့ျပန္ပါသည္။
(က) ေန႕သားတစ္ေယာက္၏ ေမြးေန႕ေမြးနံတိုင္အရ မွားတတ္ေသာ အက်င့္ဥာဥ္စရိုက္ အဆိုးမ်ား ေရွာင္က်ဥ္ရန္ အဖိုးတန္ပညာရပ္ ကို ေတြ ႕ရွိျခင္း။
(ခ) ေရာက္လာေသာ အခ်ိန္နာရီကိုၾကည့္ နာမည္၊ ေမြးသကၠရာဇ္မလို အဂၤဝိဇၨာအခါတိုင္အရ ရိပ္ဖမ္း၊ သံဖမ္း၊ ဖဝါးေျခရာေကာက္၊ ၾကားန မိတ္၊ ျမင္နမိတ္တို႕ျဖင့္ ျဖစ္ဆဲကိစၥ ျပသနာမ်ားကိုဆံုးျဖတ္ေဟာေျပာႏိုင္ျခင္း၊
(ဂ) ေန႔တိုင္၊ အခါတိုင္ကို အတိတ္တိုင္၊ မစၥဳပၸန္တိုင္ဟုယူၿပီး နမိတ္ဖမ္း အတိ တ္ ပစၥဳပၸန္ေဟာျခင္း၊ ပစၥည္းေပ်ာက္၊ လူေပ်ာက္ေဟာျခင္း၊
(ဃ) ေမြးသကၠရာဇ္မလို ေရာက္လာသည့္ အခ်ိန္အခါမလို ဘာေန႕သားလဲေ မးၿပီး ေ မြးနံတိုင္တြင္ နမိတ္မ်ားကိုယူ၍ပစၥဳပၸန္ျဖစ္ရပ္မွန္ကို ေဟာေျပာျ ခင္း။
(င) ေမြးသကၠရာဇ္မလို၊ ေမြးနံတိုင္မထူ၊ ေန႕တိုင္မပါ အခါတိုင္မယူ ေရာက္ လာ သူ၏ ေျပာဆို ေနထိုင္မႈကို ၾကည့္၍ ပတ္ဝန္းက်င္ ၾကားနမိတ္၊ ျမင္နမိ တ္ႏွ င့္ေ ပါင္း စပ္၍ ပစၥဳပၸန္ကိုေဟာျခင္း။......................................... ..........
(၃) ---((((((-----ဝိဇၨာဓရနယ နဝင္းစီးယၾတာ---)))))။
(၁) မူလမဟာဘုတ္ႏွင့္ေမြးနံတိုင္ၫႇိၿပီး အပိုင္နဝင္းတြဲ ေရြးထုတ္လွ်က္ အထက္ေဆာင္ပန္း ေအာက္နင္းၾကမ္း၊ မတြန္႕ေစရမူျဖင့္ လိုအပ္ေသာ အညြန္႔၊ အခက္မ်ား၊ အပ္ခ်ည္၊ မန္းကြင္း မ်ားအသံုးျပဳ (နဝင္းစီး)ဓါတ္ ယၾတာကို တီထြင္ေအာင္ျမင္ျခင္း၊ (((((--၄င္းဝိဇၨာဓရ နယ နဝင္း ေ ဆး ပညာကို ၂၀ဝ၁ခုႏွစ္၊ ဇန္နဝါရီလတြင္ အစိုးရမွ ႀကီးမွဴးဖြင့္လွစ္ခဲ့သည့္ တိုင္းရင္း ေဆးဆရာမ်ား -သင္တန္းအမွတ္စဥ္ (၁) ရန္ကုန္ ဝိဇၨာဓရနယ နဝင္းေဆးပညာကို ဆရာႀကီး ဦးၾကာျမင့္ ကိုယ္တိုင္သြားေရာက္ သင္ၾကားေပးခဲ့ၿပီးျဖစ္သည္။-)))))။
...................................
ၿဂိဳလ္၏သက္ေရာက္ပညာႏွင့္ေလာကဓံ----
ေရွးက်မ္းအခ်ိဳ႕တြင္ ေလာကဓံရွစ္ပါးႏွင့္ေဟာေျပာမႈကို သက္ခတ္ထဲ ထည့္သြင္းစမ္းသပ္ထား သည္ကို ေတြ႕ရသည္။ ပီျပင္လွသည္ေတာ့မဟုတ္။ ဆရာႀကီးဦးၾကာျမင့္သည္ ေရွးဆရာႀကီးမ်ား စမ္းတဝါးဝါး ျဖ စ္ေနခဲ့ သည့္ ေလာကဓံရွစ္ပါးကို သက္ခတ္ရွစ္ခြင္မွာ သူ႕ေနရာႏွင့္သူ၊ အံဝ င္ေ အာင္ ထည့္သြင္းႏိုင္ခဲ့သည္။ ဆရာႀကီးဦးၾကာျမင့္၏ ေလာကဓံရွစ္ပါး သတ္ခတ္ေဗဒင္သည္ လြန္စြာက်ယ္ျပန္႕ နက္နဲေသာ အေတြးအေခၚ အယူအဆ အေဟာမ်ားျဖစ္ပါသည္။ မွန္ကန္မႈ အျပည့္ရွိပါသည္။ ကြ်ႏု္ပ္အေနႏွင့္ ပညာေကာင္းတစ္ခုကို လူသားတို႕အတြက္ အက်ိဳးရွိေအာင္ အသံုးျပဳႏိုင္မည့္ လူမ်ားလက္ထဲသို႕သာ ေရာက္ေစခ်င္သည္။ တပည့္ခံရ မွာေၾကာင့္ ဒီဆရာရဲ႕ ပညာကိုေျပာရမွာရွက္။ သူရွာေဖြထားတဲ့ ပညာလို လိုႏွင့္ဟန္ေဆာင္၊ ေနာက္ၿပီး ေဗဒင္လာၾကည့္သည့္ အားကိုးတစ္ႀကီး လူေတြအေပၚ မေတာ္မတရား ေလာဘမ်ားျဖင့္ အသျပာကို ရိတ္လွီး အႀကံ အ ဖန္ ေဗဒင္ဓါးျမတိုက္သည့္ ဆရာဆိုးေတြလက္ထဲ ကြ်ႏု္ပ္ရွာေဖြထားေသာ ပညာရပ္မ်ား ေရာက္ရွိသြားမည္ကို စိုးရိမ္စိတ္မ်ား ရွိေသာ္လည္း မတတ္ႏို င္။ (ဆရာႀကီးပရမတ္)။။။........................................... ........... .........................
ကိုယ္ထင္ရာ ကိုယ္ျမင္ရာ လုပ္ခ်င္တာေတြ လုပ္ၿပီးဒုကၡျဖစ္မွ ကိုယ္တိုင္ျပဳျပ င္ေျပာင္းလဲဖို႕ မစဥ္းစား မႀကိဳးစားၾကပဲ ယၾတာကိုအားကိုးေနသူမ်ားသည္ ဆရာတစ္ဦးႏွင့္မျဖစ္လွ်င္ ေနာက္တစ္ဦး ပညာတစ္ရပ္မျဖစ္လွ်င္ ေနာ က္ပညာ တစ္ရပ္ကို ေမွ်ာ္မွန္းေနတတ္ၾကပါသည္။ လူမ်ိဳးမ်ားသည္ကား - ဘုရားရွင္လက္ထက္က သားေသကို ေဆးကုလိုသျဖင့္ လူမေသဘူးေသး သည့္ အိမ္မွ မုန္ညင္းေစ့ ခုႏွစ္ေစ့ ရွာခဲ့ပါ ဆိုသည္ကို တကယ္လိုက္ရွာေနေ သာ အမ်ိဳးသမီးထက္ မိုက္မဲရာက်ၿပီး ေျမႀကီးေပ်ာက္မွာ ေၾကာက္ၿပီး တစ္ည(၃)ႀကိမ္ ေျမႀကီးဆင္းစမ္းေသာ ေမ်ာက္မ်ိဳး၊ မိုးၿပိဳမွာေၾကာက္ၿ ပီး ေျ ခႏွ စ္ေခ်ာင္း ေထာင္အိပ္ေသာ တစ္တီတူငွက္မ်ိဳး၊ ေျမႀကီးကုန္ မွာ ေၾကာက္ၿ ပီးေျ မႀကီးစားၿပီး ေျမႀကီးျပန္ထုတ္ေသာ တီေကာင္းမ်ိဳးကဲ့သို႕ --(ဆရာႀကီးဦးလင္းေအာင္)----------.... .............................. ................... ............
-....................-တပည့္တို႕
၄။ ]ေဗဒင္ဆရာတစ္ေယာက္ဟာ ကိန္းဂဏန္းေတြ အားကိုးေနသမွ် အမွန္ကိုေတြ႕မွာ မဟုတ္ေသးဘူး။ ပတ္ဝန္းက်င္သဘာဝတရားနဲ႕ အေတြ႕အႀကံဳ ေပါင္းစပ္ႏိုင္မွ အားကိုးထိုက္တဲ့ ဆရာျဖစ္ၿပီဟူ မွတ္ပါ၊ ေဗ ဒင္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ ကိုယ္ပိုင္ဥာဏ္အေတြ႕အႀကံဳမရွိေသးဘဲ က်မ္းအားကိုးေ နရင္ မိမိေၾကာင့္ လူေတြ လူမႈေရး၊ စီးပြားေရး၊ က်န္းမာေရး၊ အိမ္ေထာ င္ေ ရးေတြ ၿပိဳကြဲ၊ ပ်က္စီးကုန္မွာေပါ့၊ ေလာကအက်ိဳး၊ သံသရာအက်ိဳး ကို ေမွ်ာ္ေ တြး ေဗဒင္ဆရာတို႕ သတိျပဳသင့္သည္။ ]]မည္သည့္ေဗဒင္ဆရာမ်ိဳးမဆို}} မည္မွ်ပင္ေတာ္၊ တတ္ေနပါေစ၊ မည္မွ် ထင္ေပၚေၾကာ္ၾကားေနသည္ျဖစ္ေစ မိမိအေၾကာင္းကိုမွ် ပိုင္ပိုင္ႏိုင္ႏိုင္မသိေသးသမွ် ဆရာ အညံ့စားထဲမွာပင္ရွိေ သး သည္ ဟုမွတ္ရမည္။
ပညာရပ္တစ္ခုကို တပည့္မခံ၊ ဆရာမတင္လိုဘဲ အားလံုးငါတတ္သည္ဟူေ သာ ဆရာမ်ားအတြက္ ကြ်ႏု္ပ္တို႕၏ ေဗဒင္စည္းကမ္း၊ နည္းလမ္းမ်ားကို မသိႏိုင္ေသးသမွ် (သို႕မဟုတ္) ဆန္႔က်င္ဘက္ျပဳေနသမွ် ကာလပတ္လံုး၊ (ဥာဏ္၊ ဝိရိယ၊ လံု႕လ၊ အရင္းအႏွီး၊ စိုက္ထုတ္ လုပ္ကိုင္ေန ၾကေသာ္လည္း) ဥစၥာ၊ စည္းပြား၊ ဂုဏ္၊ ရာထူး၊ စည္းစိမ္၊ အိုးအိမ္၊ ခ်စ္ခင္အပ္ေသာ၊ သား၊ သမီး၊ လင္၊ ဇနီး၊ မိဘမ်ားႏွင့္ ေသကြဲ၊ ရွင္ကြဲ၊ ကြဲၿပီး၊ ဆင္းရဲ၊ မြဲေတျခင္းဘဝ သို႔ ခပ္ျမန္ျမန္ ကူးေရာက္သြားတတ္ပါသည္။ (ဆရာႀကီးဦးလင္းေအာင္)။.. ......................
ဤေနရာမွေန၍ စာ႐ႈသူအား အထူးသတိေပးလိုပါသည္။ အဂၤဝိဇၨာအတတ္ပညာႏွင့္ မဟာဘုတ္ ေဗဒင္ပညာရပ္မ်ားသည္ ကြ်ႏု္ပ္၏ ဆရာႀကီး(ဦးၾကာျမင့္) ထံမွ သန္႕သန္႕ရွင္း ရွင္း သင္ယူတတ္ေျမာက္ခဲ့ၿပီး ယခုကြ်ႏု္ပ္ထံမွ တစ္ဆင့္ သင့္ထံသို႕ ကူးေရာက္ခဲ့ၿပီျဖစ္ ပါသည္။ အကယ္ ဤအတတ္ပညာကို သင္အသံုးမျပဳ၊ လက္ခံျခင္းမရွိပါက၊ မည္သို႕မွ် အေၾကာင္းမဟုတ္ ေသာ္လည္း မိမိဘဝအတြက္ ဤအတတ္ပညာကို မွီး၍ သြယ္ဝိုက္ အသံုးခ်ေဆာင္ရြက္ခဲ့မည္ ဆိုပါက မူလဆရာႀကီးသည္ (ဆရာႀကီးဦးၾကာျမင့္)ျဖစ္ေၾကာင္းႏွ င့္ ဒုတိယဆရာသည္၊ ယခုစာေရးသူ --(ဦးလင္းေအာင္) ျဖစ္ေၾကာင္း စိတ္တြင္းမွ ဝန္ခံက တိျပဳရန္ လိုပါသည္။ စာကိုဖတ္သည့္အခ်ိန္ ကာလကစၿပီး သင္ဆရာ၊ ျမင္ဆရာအေပၚ၊ ဖံုး၊ ကြယ္ မိမိကိုယ္တိုင္ တတ္သိထားေၾကာင္း မူလကတည္းက တတ္သိထားခဲ့ေၾကာ င္း၊ ေဖၚျ ပၿပီး၊ သံတူေၾကာင္းကြဲျပဳသူ႔ပညာငါ့ပညာ ဟုဆိုခဲ့ေ သာ္ နဝင္း တိုင္ ပညာ၏ နဝင္းအား သက္ေရာက္မႈမ်ားက သင္ႏွင့္ တကြ သင့္ပတ္ဝ န္းက်င္ စိတ္တူသေဘာတူအားလံုး အေပၚ ခိုက္(၃)ခ်က္က်ေ ရာက္ၿပီး ဘုန္းႀကီး အသက္မရွည္ သက္ရွည္ ဘုန္းမႀကီး၊ ျဖစ္ရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ သတိေ ပးအပ္ပါသည္။ (ဆရာႀကီးဦးလင္းေအာင္)။............................... ......
ယခုကြ်ႏု္ပ္၏ စာမူကိုဖတ္ရႈေနသူသင္သည္လည္း .... ကြ်ႏု္ပ္ေတြ႕ရွိေဖာ္ထုတ္အသံုးျပဳ ေနေသာ (၇)ေန႕သားသမီးအားလံုးအတြက္ တစ္သက္တာ ထိေရာက္လြယ္ကူစြာ ၾကည့္ရႈႏိုင္ေသာ ေလာကဓံစက္ဝိုင္းႏွင့္ အေတြးအေခၚ အယူအဆအ သံုးအႏံႈး (အျမင္သစ္)မ်ားကို အသံုးျပဳခဲ့မည္ဆို ပါ က၊
သင္၏ ေလာကဓံ(အျမင္သစ္)ဆရာသည္။-
--စသည္ျဖင့္-ဘဝနဲ႕အခ်ိန္ကိုအမ်ိဳးမ်ိဳးရင္းျပီး ကိုယ္တိုင္ရွာေဖြ ေတြ႕ရွိထားတဲ့ ဆရာ့ဆရာႀ ကီးေ တြ ကေတာ့မခံရပ္နိဳင္လို႕အ သိေပးသြားခဲ့ျပီ ဆိုတာ ေမာ င္ ရင္တို႕သိထားေ စျခင္ တာပါ}})။
(ဆရာခုလိုအကိုးအကားနဲ႕ေျပာျပမွဘဲ-ေဗဒင္ေလာကမွာ-ဒီလိုသစၥာမဲ့မွဳေတြ ရွိေ န တယ္ဆိုတာသိလိုက္ရတယ္-စိတ္မေကာင္းစရာဘဲဆရာ)
]] ေနာက္ဆံုးအေနနဲ႕ေျပာရရင္ေတာ့----ပညာကိုတပည့္ခံသင္ယူျခင္းမျပဳဘဲ စာအုပ္ ဖတ္ျပီး မိမိကိုယ္ပိုင္ပညာျဖစ္သေရာင္ေရာင္နဲ႕သစၥာမဲ့စြာ-အသံုးျပဳေ နၾကျခင္း။
-ပညာရဲ႕တပိုင္းတစကိုမိမိတို႕ပညာရပ္ထဲကိုေရာစပ္ျပီးမိမိတို႕ပညာျဖစ္သေရာင္ေရာင္နဲ႕အသံုးျပဳေနၾကျခင္း။
-မိမိတို႕ဆရာမူပိုင္ပါလို႕မဟုတ္မွန္းသိရဲ႕နဲ႕ ေျဗာင္က်က်လုပ္ကိုင္စားေသာက္ေနၾကျခင္းစတဲ့ပညာရွင္အမည္ခံ(သစၥာမဲ့)သူေတြေၾကာင့္-................................................... ...............
-(((((----ပညာက ို ဆရာစားခ်န္၍ ေသရြာယူသြားရျခင္း အေၾကာင္း-ျဖစ္ပါတယ္။--)) )))) )- -----လို႕ဘဲေျပာလိုက္ျခင္ေတာ့တယ္)။
Like
Comment

No comments:

Post a Comment