.((( မွတ္မွတ္ရရ ပညာဒါန ))) ((( သီရိေဝဒအမွတ္စဥ္-သင္တန္းသားမ်ားသို႕အမွတ္တရ )))
......................
ရန္ကင္းျမိဳ႕နယ္ မိုးေကာင္းဘုရားအေရွ႕မုခ္။အမွတ္(ခ)ကြ်နဳ္ပ္၏ ဘဝေနနည္းမ်ားကိုေဟာေျပာ လမ္းညႊန္ရာ၊(ဓါတုနိယာမႏွင့္ မဟာဘုတ္ နဝင္းစီး)ဓါတ္ခန္း အတြင္း တပည့္ျဖစ္သူေမာင္ရာဇာနဲ႕ ပညာဒါန ေဗဒင္ သင္တန္းမွာသင္ၾကားေပးခဲ့စဥ္က မွတ္သားစရာအေၾကာင္းအရာ ေတြကို ရင္းႏွီးျပီးလက္ပြန္းတတည္းေနတဲ့သူေတြနဲ႕ အနားယူခ်ိန္ေတြမွာ လဘက္ ရည္ဆိုင္ေတြမွာ စကားေျပာခ်ိန္ေတြမွာ ေလာကဓံ(၈)ပါးႏွင့္လူသား တို ႕(-%-) ေတြ႕ႀကံဳ ရင္ဆိုင္ေနရပံု( % )မ်ားကို မသိ၍ေသာ္၄င္း-သိျပီး မျပဳျပင္ မလိုက္နာလို႕ ေသာ္၄င္း ေျပာဆိုေနထိုင္ပံုေတြနဲ႕ မိမိတို႕ အေနနဲ႕ မိမိတို ႕အားနည္းခ်က္ေတြကိုျပဳျပင္ေနထိုင္ဖို႕ကို ေအာက္ပါအတိုင္း ျပန္လည္ေျပာ့ျပလိုက္ရေလသည္။
((( ဒီလိုေမာင္ရာဇာရဲ႕ ဆရာေျပာျပျခင္တဲ့အေၾကာင္းအရာေတြကို သင္တန္းမွာ သင္တန္းသားေတြကိုတေယာက္စီ ေျပာေနရရင္ သိပ္အ ဆင္မေျပနိဳင္ဘူး။ဒီေတာ့ လူေရွ႕ထြက္ စဥ္ေပၚတက္ျပီး-ပညာသင္ၾကားေ ပေနတဲ့ ဆရာေတြအေၾကာင္းကို လက္ေတြ႕ေျပာျပျပီး ပညာေပး တာပို ထိေရာက္မယ္လို႕ယူဆျပီး ဆရာတေယာက္ သူ႕သင္ၾကားခ်ိန္ေရာက္လို႕ သင္ၾကားဖို႕ ေရွ႕ထြက္လာတာနဲ႕ သင္ၾကားေနခ်ိန္ေျပာေနတဲ့ ေနပံုထိုင္ပံု သင္ၾကားပံု ဝတ္စားထားပံုေတြကိုေျပာျပရတယ္။)))
( ဆရာရယ္ ေန႕တိုင္းဒီလိုဘဲ ဝတ္ေနတာဘဲမဟုတ္လား ဘယ္လိုထူးျခားခ်က္ကိုၾကည့္မလည္းဆရာ)
((( ထူးျခားတာေပါ့ေမာင္ရင္ ဥာဏ္မ်က္ေစ့နဲ႕ၾကည့္ရင္ျမင္နိဳင္ပါ တယ္။ ဥပမာ ဆရာတေယာက္က သူသင္ၾကားခ်ိန္မွာ သူသင္ၾ႕ကား တဲ့ပညာရပ္ဟာ ဒီသင္တန္းမွာအေကာင္းဆံုးနဲ႕ အေရးအပါဆံုးကိုေရွ႕တန္း တင္ေျပာျပီးမွ သင္ၾကားေလ့ရွိသလို သင္ၾကားမႈ နားခါနီးမွာလည္း ဒါဘဲေျ ပာျပီးမွ သင္ၾကားမွဳ ရပ္နားေလ့ရွိေၾကာင္း အနည္းဆံုးတခါေတာ့ ့ေျပာျဖစ္ေ အာ င္ေျပာသြားေၾကာင္း အဲဒါကို ေသေသေခ်ာခ်ာ ၾကည့္တတ္ရင္ (%)ပ ညာ ရပ္ရဲ႕အႏွစ္သာရက အဲဒါဘဲဆိုတာကိုလက္ေတြ႕ေျပာျပထားရတယ္။ သင္တန္းမွာ႕ေတြ႕တာေတြကိုသင္တန္းနား ခ်ိန္အျပင္မွာေတြ႕တဲ့အ ခါေ တြမွာ သူတို႕ေတြ႕တဲ့ထင္ျမင္ယူဆခ်က္ေတြေျပာျပတယ္ဆရာကလို အပ္ တာေလးေတြျဖည့္ေပးတယ္။)))
( ေနာက္တစ္ဦးၾကေတာ့ ဘယ္လိုကြဲျပားခ်က္ေတြ႕ရတယ္ေျပာၾက လည္းဆရာ)
((( ေနာက္တဦးကလည္း-သူဟာဒီပညာနဲ႕ ဘယ္လိုေအာင္ျမင္ေ နေၾကာင္း တေန႕ဘယ္ေလာက္ေငြေတြဝင္ေနေၾကာင္း ခုဘဲဧည့္ သည္ေ တြခ်ိန္းထား လို႕ေစာေစာျပန္ရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း တခါေလာက္ေတာ့ေျပာျ ဖစ္ေ အာင္ေျပာသြားတာဘ ဲ။)))
( ဆရာေတြဒီေလာက္အမ်ားႀကီး ေနထိုင္မွဳ တူတာေတြလည္းရွိမွာေပါ့ သင္တန္းသားေတြ ဆရာေျပာသလိုၾကည့္တတ္ပါ့မလား)
((( အစေတာ့ ရုတ္တရက္ဘယ္နားလည္ပါ့မလည္း တေန႕ထက္ တေန႕ေတာ့ မ်က္ေစ့ယဥ္နားယဥ္ျဖစ္လာတာေပါ့။ ဆရာပညာနဲ႕ သင္ၾကား မႈ ကို စိတ္ဝင္စားတဲ့သူေတြေလာက္ပါ။(((( ဒါေၾကာင့္သီရိေဝဒသင္ တန္း ကေနအမွတ္စဥ္( % )ေလာက္အထိသင္ၾကားခဲ့တဲ့ သင္တန္းသားေတြ ဒီေဆာင္းပါးကိုဖတ္မိရင္ ဆရာ့ပညာ ဘာလည္း ဘယ္ေလာက္အသံုး ဝင္လည္း ဆိုတာ ေတြးမိျပီး မိမိ မိသားစုနဲ႕ပတ္ဝန္းက်င္မွာ အသံုးခ်တ တ္ေ အာင္ ရယ္ ။အဲဒီအခ်ိန္က ဆရာစြဲ ပညာစြဲနဲ႕ဆရာ့သင္ၾကားမွဳကို မႏွစ္ သက္တဲ့(မႀကိဳက္)သူေတြမ်ား ခုေနဆရာ့ပညာရပ္အသံုးဝင္ပံုကို သူတို႕ေတြ သိရေအာင္ ေစတနာနဲ႕ ရည္ရြယ္ျပီးျပန္လည္ေျပာေနရတာပါ။ )))
( ဆရာသင္တာကို မႀကိုဳက္တဲ့သူရွိေသးတယ္ဟုတ္လား )
((( ရွိတာေပါ့ေမာင္ရင္ သိပ္ရွိတာေပါ့။ သူတို႕ဘက္ကၾကည့္ေတာ့အမွန္ ဘဲေလ။သူတို႕သင္ၾကားဖို႕လာတာက ကိန္းဂဏန္း-အကၼရာေတြနဲ႕တြ က္ခ်က္ ရတဲ့ ေဗဒင္ပညာ။ ဆရာက လက္ေတြ႕အသံုးခ်ဖို႕ လူေတြအေၾကာ င္း အဓိကထားတာဆိုေတာ့ ဒီပညာရဲ႕အႏွစ္ကိုမသိေသးေတာ့ ဒီလိုဘဲျဖစ္ တတ္ပါတယ္။ဒါေၾကာင့္ဆရာ့ ေစတနာေတြကို သူတို႕ေတြ သိရေအာင္ ဒီေဆာင္းပါးကိုေရးျဖစ္တာပါ)))
( ဆရာေျပာလက္စနဲ႕ အားလံုးအေၾကာင္းမဟုတ္ေတာင္ ပညာရပ္နဲ႕ အနီးစပ္ဆံုးျဖစ္ေအာင္ေျပာျပပါဦးဆရာ)
((( ပထမဦးဆံုးဆရာ(ေလာကဓံ)သင္ၾကားခ်ိန္မွာေလ့လာ ခိုင္း ထားတယ္။ဘာေတြေျပာလည္းဘာေၾကာင့္ေျပာတာလည္းဘာျဖစ္ လို႕ေျပာလည္းဆိုတာေတြကိုျပန္ေျပာရတာပါ။လူတေယာက္ဟာ ပထမဦးဆံုး(အရင္ဘဝကပါလာတဲ့ေနထိုင္ေျပာဆို-စားေသာက္မွဳဝတ္စား ဆင္ယဥ္မွဳ) ျပီးေတာ့မွ (မိဘအုပ္ထိမ္းသူေတြနဲေနခဲ့စဥ္ကေတြ႕ေနခဲ့ ရ တဲ့စိတ္ )(လက္ရွိပတ္ဝန္းက်င္(ေခတ္) ရဲ႕၀တ္စားဆင္ယဥ္မွဳ ေတြကိုမ လြန္ ဆန္နိဳင္ၾကဘူး။။)))
( ဆရာကလည္း သူတို႕ကိုႀကိဳေျပာျပထားေတာ့ ဆရာက ဆရာ့မေ ကာင္းတဲ့ ေနထိုင္ေျပာဆိုမွဳေတြကို ျပဳျပင္ေနထိုင္ျပျပီးေနလိုက္ရင္ ဆရာ့ကို သူတို႕ အမွန္အတိုင္း ဘယ္ျမင္နိုႈ္င္ ေတာ့မလည္းဆရာ)
((( ဆရာဘယ္လိုဘဲ ဟန္ေဆာင္ေနေန သင္တန္းစဖြင့္ကထဲ ကေန ခဲ့တဲ့ ပံုစံကိုေတာ့ရုတ္တရက္ျပဳျပင္လို႕မရနိဳင္ သလို သင္တန္းသားေတြက လည္းဆရာသင္တန္းကိုေရာက္လာပံု ေျပာဆိုဆက္ဆံေနထိုင္ပံု စားေသာ က္ ပံု သင္ၾကားပံု (((-ေသာက္က်င့္-)))ေတြကို ပညာမ်က္ေစ့နဲ႕မမွတ္ထားေ ပမဲ့ သာမန္မ်က္ေစ့နဲ႕ ျမင္ထားျပီးသားေလ အဲဒါေတြကို ဆရာကပညာမ် က္ေစ့ ဖြင့္ေပးလိုက္တာဘဲ။ ဆရာ့ ေနထိုင္ ေျပာဆိုစားေသာက္ပံုေတြကို အသားက်ေနျပီေလ။ဟန္ေဆာင္နိဳင္လည္းခဏေပါ့ ေမာင္ရာဇာရယ္ )))
( ဆရာ့ဟာက သင္တန္းမွာသြားျပီး စမ္းသပ္ကြင္းႀကီးလိုျဖစ္ေန တာေပါ့ )
((( ဒီတခ်က္ေတာ့ ေမာင္ရာဇာ ေတာ္သြားျပန္ေရာ ဆရာကတရား ဝင္ဘဲ အသိေပးျပီး သင္တန္းသားေတြျဖည့္ရတဲ့ေဖါင္(စာရြက္)အျပင္
ဆရာ ့(ေလာကဓံ)အတြက္ သီးသန္႕တေစာင္ျဖည့္ခိုင္းထားတယ္။ သုေတသနျပဳေနတာဆိုပါေတာ့ သင္တန္းမွာသုေတသနျပဳဖို႕ အဖြဲ႕ေ တြ ဖြဲ႕ဖို႕ ဘာလုပ္ဖို႕ ညာလုပ္ဖို႕ေျပာေနတိုင္ပင္ေနခ်ိန္မွာ ဆရာကေ တာ္ေ တာ္ေ လးခရီးေရာက္ေနျပီေလ။သူတို႕သုေတသနကဘာေတြကို ဘယ္လို လုပ္မယ္ ဆရာလည္းမသိဘူး။ဆရာ့ပညာရပ္ကလူေတြကိုဗဟိုျပဳရတာ ဆိုေတာ့ေတာ္ေတာ္ေလးအဆင္ေျပတယ္ဆိုရမွာဘဲ။ ဆရာကရိုးရိုးသား သား ဆရာသိထားတဲ့ ဘဝမွာ အေရးပါတဲ့ ေျပာဆို ေနထိုင္မွဳ ေတြကို သင္ၾ ကားေပးတာပါ။ေမာင္ရာဇာေျပာသလိုမ်ိဳးေျပာတာကို ဆရာတေယာက္က ဆရာ့သင္ၾကားမွဳကို္လက္မ ခံနိဳင္တဲ့အေၾကာင္း သင္တန္းမွာ ဆရာ့အေနနဲ႕ စမ္းသပ္ကြင္းလိုအသံုးျပဳေနေၾကာင္း သင္တန္းမွာျပန္ေျပာသံၾကားပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္သင္တန္းက အျပစ္မရွိအျပစ္ရွာျပီး ဆရာ့ကို သင္ၾကားမွဳ ရပ္ဆိုင္း လိုက္တာေပါ့။ )))............................................................................ ....... .............။
......................
ရန္ကင္းျမိဳ႕နယ္ မိုးေကာင္းဘုရားအေရွ႕မုခ္။အမွတ္(ခ)ကြ်နဳ္ပ္၏ ဘဝေနနည္းမ်ားကိုေဟာေျပာ လမ္းညႊန္ရာ၊(ဓါတုနိယာမႏွင့္ မဟာဘုတ္ နဝင္းစီး)ဓါတ္ခန္း အတြင္း တပည့္ျဖစ္သူေမာင္ရာဇာနဲ႕ ပညာဒါန ေဗဒင္ သင္တန္းမွာသင္ၾကားေပးခဲ့စဥ္က မွတ္သားစရာအေၾကာင္းအရာ ေတြကို ရင္းႏွီးျပီးလက္ပြန္းတတည္းေနတဲ့သူေတြနဲ႕ အနားယူခ်ိန္ေတြမွာ လဘက္ ရည္ဆိုင္ေတြမွာ စကားေျပာခ်ိန္ေတြမွာ ေလာကဓံ(၈)ပါးႏွင့္လူသား တို ႕(-%-) ေတြ႕ႀကံဳ ရင္ဆိုင္ေနရပံု( % )မ်ားကို မသိ၍ေသာ္၄င္း-သိျပီး မျပဳျပင္ မလိုက္နာလို႕ ေသာ္၄င္း ေျပာဆိုေနထိုင္ပံုေတြနဲ႕ မိမိတို႕ အေနနဲ႕ မိမိတို ႕အားနည္းခ်က္ေတြကိုျပဳျပင္ေနထိုင္ဖို႕ကို ေအာက္ပါအတိုင္း ျပန္လည္ေျပာ့ျပလိုက္ရေလသည္။
((( ဒီလိုေမာင္ရာဇာရဲ႕ ဆရာေျပာျပျခင္တဲ့အေၾကာင္းအရာေတြကို သင္တန္းမွာ သင္တန္းသားေတြကိုတေယာက္စီ ေျပာေနရရင္ သိပ္အ ဆင္မေျပနိဳင္ဘူး။ဒီေတာ့ လူေရွ႕ထြက္ စဥ္ေပၚတက္ျပီး-ပညာသင္ၾကားေ ပေနတဲ့ ဆရာေတြအေၾကာင္းကို လက္ေတြ႕ေျပာျပျပီး ပညာေပး တာပို ထိေရာက္မယ္လို႕ယူဆျပီး ဆရာတေယာက္ သူ႕သင္ၾကားခ်ိန္ေရာက္လို႕ သင္ၾကားဖို႕ ေရွ႕ထြက္လာတာနဲ႕ သင္ၾကားေနခ်ိန္ေျပာေနတဲ့ ေနပံုထိုင္ပံု သင္ၾကားပံု ဝတ္စားထားပံုေတြကိုေျပာျပရတယ္။)))
( ဆရာရယ္ ေန႕တိုင္းဒီလိုဘဲ ဝတ္ေနတာဘဲမဟုတ္လား ဘယ္လိုထူးျခားခ်က္ကိုၾကည့္မလည္းဆရာ)
((( ထူးျခားတာေပါ့ေမာင္ရင္ ဥာဏ္မ်က္ေစ့နဲ႕ၾကည့္ရင္ျမင္နိဳင္ပါ တယ္။ ဥပမာ ဆရာတေယာက္က သူသင္ၾကားခ်ိန္မွာ သူသင္ၾ႕ကား တဲ့ပညာရပ္ဟာ ဒီသင္တန္းမွာအေကာင္းဆံုးနဲ႕ အေရးအပါဆံုးကိုေရွ႕တန္း တင္ေျပာျပီးမွ သင္ၾကားေလ့ရွိသလို သင္ၾကားမႈ နားခါနီးမွာလည္း ဒါဘဲေျ ပာျပီးမွ သင္ၾကားမွဳ ရပ္နားေလ့ရွိေၾကာင္း အနည္းဆံုးတခါေတာ့ ့ေျပာျဖစ္ေ အာ င္ေျပာသြားေၾကာင္း အဲဒါကို ေသေသေခ်ာခ်ာ ၾကည့္တတ္ရင္ (%)ပ ညာ ရပ္ရဲ႕အႏွစ္သာရက အဲဒါဘဲဆိုတာကိုလက္ေတြ႕ေျပာျပထားရတယ္။ သင္တန္းမွာ႕ေတြ႕တာေတြကိုသင္တန္းနား ခ်ိန္အျပင္မွာေတြ႕တဲ့အ ခါေ တြမွာ သူတို႕ေတြ႕တဲ့ထင္ျမင္ယူဆခ်က္ေတြေျပာျပတယ္ဆရာကလို အပ္ တာေလးေတြျဖည့္ေပးတယ္။)))
( ေနာက္တစ္ဦးၾကေတာ့ ဘယ္လိုကြဲျပားခ်က္ေတြ႕ရတယ္ေျပာၾက လည္းဆရာ)
((( ေနာက္တဦးကလည္း-သူဟာဒီပညာနဲ႕ ဘယ္လိုေအာင္ျမင္ေ နေၾကာင္း တေန႕ဘယ္ေလာက္ေငြေတြဝင္ေနေၾကာင္း ခုဘဲဧည့္ သည္ေ တြခ်ိန္းထား လို႕ေစာေစာျပန္ရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း တခါေလာက္ေတာ့ေျပာျ ဖစ္ေ အာင္ေျပာသြားတာဘ ဲ။)))
( ဆရာေတြဒီေလာက္အမ်ားႀကီး ေနထိုင္မွဳ တူတာေတြလည္းရွိမွာေပါ့ သင္တန္းသားေတြ ဆရာေျပာသလိုၾကည့္တတ္ပါ့မလား)
((( အစေတာ့ ရုတ္တရက္ဘယ္နားလည္ပါ့မလည္း တေန႕ထက္ တေန႕ေတာ့ မ်က္ေစ့ယဥ္နားယဥ္ျဖစ္လာတာေပါ့။ ဆရာပညာနဲ႕ သင္ၾကား မႈ ကို စိတ္ဝင္စားတဲ့သူေတြေလာက္ပါ။(((( ဒါေၾကာင့္သီရိေဝဒသင္ တန္း ကေနအမွတ္စဥ္( % )ေလာက္အထိသင္ၾကားခဲ့တဲ့ သင္တန္းသားေတြ ဒီေဆာင္းပါးကိုဖတ္မိရင္ ဆရာ့ပညာ ဘာလည္း ဘယ္ေလာက္အသံုး ဝင္လည္း ဆိုတာ ေတြးမိျပီး မိမိ မိသားစုနဲ႕ပတ္ဝန္းက်င္မွာ အသံုးခ်တ တ္ေ အာင္ ရယ္ ။အဲဒီအခ်ိန္က ဆရာစြဲ ပညာစြဲနဲ႕ဆရာ့သင္ၾကားမွဳကို မႏွစ္ သက္တဲ့(မႀကိဳက္)သူေတြမ်ား ခုေနဆရာ့ပညာရပ္အသံုးဝင္ပံုကို သူတို႕ေတြ သိရေအာင္ ေစတနာနဲ႕ ရည္ရြယ္ျပီးျပန္လည္ေျပာေနရတာပါ။ )))
( ဆရာသင္တာကို မႀကိုဳက္တဲ့သူရွိေသးတယ္ဟုတ္လား )
((( ရွိတာေပါ့ေမာင္ရင္ သိပ္ရွိတာေပါ့။ သူတို႕ဘက္ကၾကည့္ေတာ့အမွန္ ဘဲေလ။သူတို႕သင္ၾကားဖို႕လာတာက ကိန္းဂဏန္း-အကၼရာေတြနဲ႕တြ က္ခ်က္ ရတဲ့ ေဗဒင္ပညာ။ ဆရာက လက္ေတြ႕အသံုးခ်ဖို႕ လူေတြအေၾကာ င္း အဓိကထားတာဆိုေတာ့ ဒီပညာရဲ႕အႏွစ္ကိုမသိေသးေတာ့ ဒီလိုဘဲျဖစ္ တတ္ပါတယ္။ဒါေၾကာင့္ဆရာ့ ေစတနာေတြကို သူတို႕ေတြ သိရေအာင္ ဒီေဆာင္းပါးကိုေရးျဖစ္တာပါ)))
( ဆရာေျပာလက္စနဲ႕ အားလံုးအေၾကာင္းမဟုတ္ေတာင္ ပညာရပ္နဲ႕ အနီးစပ္ဆံုးျဖစ္ေအာင္ေျပာျပပါဦးဆရာ)
((( ပထမဦးဆံုးဆရာ(ေလာကဓံ)သင္ၾကားခ်ိန္မွာေလ့လာ ခိုင္း ထားတယ္။ဘာေတြေျပာလည္းဘာေၾကာင့္ေျပာတာလည္းဘာျဖစ္ လို႕ေျပာလည္းဆိုတာေတြကိုျပန္ေျပာရတာပါ။လူတေယာက္ဟာ ပထမဦးဆံုး(အရင္ဘဝကပါလာတဲ့ေနထိုင္ေျပာဆို-စားေသာက္မွဳဝတ္စား ဆင္ယဥ္မွဳ) ျပီးေတာ့မွ (မိဘအုပ္ထိမ္းသူေတြနဲေနခဲ့စဥ္ကေတြ႕ေနခဲ့ ရ တဲ့စိတ္ )(လက္ရွိပတ္ဝန္းက်င္(ေခတ္) ရဲ႕၀တ္စားဆင္ယဥ္မွဳ ေတြကိုမ လြန္ ဆန္နိဳင္ၾကဘူး။။)))
( ဆရာကလည္း သူတို႕ကိုႀကိဳေျပာျပထားေတာ့ ဆရာက ဆရာ့မေ ကာင္းတဲ့ ေနထိုင္ေျပာဆိုမွဳေတြကို ျပဳျပင္ေနထိုင္ျပျပီးေနလိုက္ရင္ ဆရာ့ကို သူတို႕ အမွန္အတိုင္း ဘယ္ျမင္နိုႈ္င္ ေတာ့မလည္းဆရာ)
((( ဆရာဘယ္လိုဘဲ ဟန္ေဆာင္ေနေန သင္တန္းစဖြင့္ကထဲ ကေန ခဲ့တဲ့ ပံုစံကိုေတာ့ရုတ္တရက္ျပဳျပင္လို႕မရနိဳင္ သလို သင္တန္းသားေတြက လည္းဆရာသင္တန္းကိုေရာက္လာပံု ေျပာဆိုဆက္ဆံေနထိုင္ပံု စားေသာ က္ ပံု သင္ၾကားပံု (((-ေသာက္က်င့္-)))ေတြကို ပညာမ်က္ေစ့နဲ႕မမွတ္ထားေ ပမဲ့ သာမန္မ်က္ေစ့နဲ႕ ျမင္ထားျပီးသားေလ အဲဒါေတြကို ဆရာကပညာမ် က္ေစ့ ဖြင့္ေပးလိုက္တာဘဲ။ ဆရာ့ ေနထိုင္ ေျပာဆိုစားေသာက္ပံုေတြကို အသားက်ေနျပီေလ။ဟန္ေဆာင္နိဳင္လည္းခဏေပါ့ ေမာင္ရာဇာရယ္ )))
( ဆရာ့ဟာက သင္တန္းမွာသြားျပီး စမ္းသပ္ကြင္းႀကီးလိုျဖစ္ေန တာေပါ့ )
((( ဒီတခ်က္ေတာ့ ေမာင္ရာဇာ ေတာ္သြားျပန္ေရာ ဆရာကတရား ဝင္ဘဲ အသိေပးျပီး သင္တန္းသားေတြျဖည့္ရတဲ့ေဖါင္(စာရြက္)အျပင္
ဆရာ ့(ေလာကဓံ)အတြက္ သီးသန္႕တေစာင္ျဖည့္ခိုင္းထားတယ္။ သုေတသနျပဳေနတာဆိုပါေတာ့ သင္တန္းမွာသုေတသနျပဳဖို႕ အဖြဲ႕ေ တြ ဖြဲ႕ဖို႕ ဘာလုပ္ဖို႕ ညာလုပ္ဖို႕ေျပာေနတိုင္ပင္ေနခ်ိန္မွာ ဆရာကေ တာ္ေ တာ္ေ လးခရီးေရာက္ေနျပီေလ။သူတို႕သုေတသနကဘာေတြကို ဘယ္လို လုပ္မယ္ ဆရာလည္းမသိဘူး။ဆရာ့ပညာရပ္ကလူေတြကိုဗဟိုျပဳရတာ ဆိုေတာ့ေတာ္ေတာ္ေလးအဆင္ေျပတယ္ဆိုရမွာဘဲ။ ဆရာကရိုးရိုးသား သား ဆရာသိထားတဲ့ ဘဝမွာ အေရးပါတဲ့ ေျပာဆို ေနထိုင္မွဳ ေတြကို သင္ၾ ကားေပးတာပါ။ေမာင္ရာဇာေျပာသလိုမ်ိဳးေျပာတာကို ဆရာတေယာက္က ဆရာ့သင္ၾကားမွဳကို္လက္မ ခံနိဳင္တဲ့အေၾကာင္း သင္တန္းမွာ ဆရာ့အေနနဲ႕ စမ္းသပ္ကြင္းလိုအသံုးျပဳေနေၾကာင္း သင္တန္းမွာျပန္ေျပာသံၾကားပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္သင္တန္းက အျပစ္မရွိအျပစ္ရွာျပီး ဆရာ့ကို သင္ၾကားမွဳ ရပ္ဆိုင္း လိုက္တာေပါ့။ )))............................................................................ ....... .............။
No comments:
Post a Comment