...............((( မွတ္မွတ္ရရ ပညာဒါန )))(-၂-)။
...((( သီရိေဝဒအမွတ္စဥ္(-%-မွအမွတ္စဥ္--%-)သင္တန္းသားမ်ားသို႕ အမွတ္တရ )))
့.....................
. ဆရာရယ္ သင္တန္းသားေတြအတြက္ အက်ိဳးရွိမဲ့ပညာရပ္ တခုကို သင္ေပးတာဘဲသူကဘာျဖစ္လို႕ မေက်မနပ္ျဖစ္ရတာ လည္းက်ေနာ္ေတာ့ စဥ္းစားမရဘူးျဖစ္ေနတယ္ဆရာ )
((( ေမာင္ရင္ကလည္း ခုေျပာျပေနတာကိုက မတူညီတဲ့လူနဲ႕ စိတ္ အေၾကာင္းပါဆိုမွ ဆရာဘာဆက္ေျပာရဦးမလည္း။ဆရာ ေနာက္တဦး ကလည္း သူအရင္က ဘယ္အဖြဲ႕အစည္းေတြမွာဘယ္လို လုပ္ေဆာင္ ခဲ့ေၾကာင္းတိုက္ခိုက္ေရးအတတ္ပညာေတြကို ဘယ္လိုေလ့လာ သင္ၾကား ခဲ့ေၾကာင္းဘ ယ္ေလာက္မိုက္ခဲ့ေၾကာင္း ခုေတာင္တပြဲေလာက္ႏႊဲ လိုက္ျခ င္ေ သးေ ၾကာင္းကို သင္တန္းနဲ႕ ဆိုင္တာမဆိုင္တာသူမသိဘူး။ ဒီလို အေၾကာင္း အရာေလးကို တခါေလာက္ေတာ့ေျပာျပီးမွ သင္တန္းနား တာ ပါဘဲ )))
( ေျပာဆိုေနထိုင္သင္ၾကားတာေတာ့ ဟုတ္ပါျပီ ဝတ္စား ဆင္ယဥ္ မွဳၾကေတာ့ ဆရာေတြဆိုေတာ့ အားလံုး တိုက္ပံု အျဖဴနဲ႕ဘဲ ေနၾကတာ မဟုတ္လားဆရာ အဲဒါၾကေတာ့ ဘယ္လို ၾကည့္ၾကမလည္းဆရာ)
((( ေမာင္ရာဇာရယ္ တိုက္ပံု ကိုက်ပ္က်ပ္ဝတ္တာရွိမယ္။ က်ယ္က် ယ္ပြပြဝတ္မယ္။ သပ္သပ္ယပ္ယပ္ဝတ္မယ္။ျဖစ္သလိုဝတ္မယ္။လိုတာ ထက္ပိုျပီး သူ႕အက်ီ ၤပိတ္စကို အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ခ်ဳပ္ျပီး ဝတ္ျပ မွာေ ပါ့။ဆရာေတာင္တခါတေလ တိုက္ပံု အနက္ဝတ္သြားျဖစ္ေသး တာဘဲ။ ဒါကေတာ့ ဘယ္လိုမွ ကြယ္ဝွက္လို႔မရနိဳင္တဲ့အေၾကာင္းအရာဘဲ။)))
( တျခားဘာအေၾကာင္းမွမေျပာဘဲသူသင္ရမဲ့ သင္ရိုးညႊန္းတန္း သူ႕စာသူသင္ျပီးျပန္သြားတဲ့ ဆရာမရွိဘူးလားဆရာ )။
((( ရွိတာေပါ့ေမာင္ရင္ ရယ္ )))
( အဲဒီဆရာမ်ိုးၾကေတာ့ ဆရာဘယ္လိုဆံုးျဖတ္နိဳင္မလည္းဆရာ)
((( ႀကံဖန္ေခါင္းစားေနျပန္ပါျပီ။သူ႕မွာသူသင္တဲ့ပညာကလြဲလို႕ဘာ မွေျပာစရာဗဟုသုတကိုယ္ပိုင္အေၾကာင္းအရာမရွိလို႕မေျပာ တာေပါ့ေ မာင္ရင္ရဲ႕ )))
( ဒါဆိုရင္ဆရာေျပာပံုအရဆိုရင္ လူေကာင္းမရွိတဲ့သေဘာ သက္ေ ရာ က္ေနမွာေပါ့ဆရာ)
((( ဟုတ္တယ္ေလေမာင္ရာဇာရဲ႕ ဆရာတို႕လိုသာမန္ပုတုဇဥ္လူ သားေတြမွာ အဆိုး(စိတ္)တမ်ိဳးေတာ့ပါလာၾကတာဘဲ။)))
( ဒါဆိုရင္ ဆရာ့ပညာက }}ေလာကဓံဆိုတာဒီလိုဘဲ}} ဆိုတဲ့စာသားေတြလိုျဖစ္မေနဘူးလား)
((( လုပ္စမ္း ပါဦးေမာင္ရာဇာရဲ႕ ဘယ္လိုစာမ်ိဳးျဖစ္ေနလို႕လည္း)))
(က်ေနာ္ ဖတ္ခဲ့ရတဲ့ ]]ေလာကဓံ}}စာသားေလးကိုသတိရလို႕ပါဆရာ)
--------------]]ေလာကဓံဆိုတာဒီလိုဘဲ}} ----------------------------------
ရယ္ရယ္ ေမာေမာ ဝင္ကာေရာေတာ့ ..ငေပါႀကီး-....ဟုဆိုၾကသည္။
ေရာေႏွာမဝင္ တည္ျပန္လွ်င္လည္း .....ဘဝင္ျမင့္သည္ .ဆိုျပန္သည္။
ေခၚထူး ေမးေျဖမွန္မွန္ေနက-ဆိုေလအတင္း ....ကုတ္ကျမင္း-တဲ့။
ပတ္ဝန္းက်င္ ေဝဖန္ရွင္တို႕ ...သင့္အလိုက်ျဖစ္ေစရမည္။
သေဘာအမွန္ ေမာမခံနဲ႕ ]]ေလာကဓံ}}ဆိုတာ.... ဒီလိုဘဲ။
((( ေမာင္ရင့္ ေလာကဓံ စာသားေလးကမဆိုးဘူးဘဲ။တိုက္ လည္း တိုက္ ဆိုင္ေနတယ္ဆိုရမလိုျဖစ္ေနျပီ။ကိုယ္ႀကိဳက္ရာကိုယ္ လိုသလိုသံုးၾက ဖို႕ဘဲရွိတာေပါ့ေမာင္ရာဇာရယ္ ။ဆရာကေတာ့ပညာရပ္ တခုအေနနဲ႕ ေတြ ႕ျမင္သံုးသတ္ထားတာပါ )))
( ဆက္ေျပာပါဦးဆရာ ဘယ္ေလာက္ထူးျခားတာေတြေ တြ႕ရမ လ ည္းဆိုတာေပါ့ဆရာ)
((( ပညာရပ္သင္ၾကားရာမွာလည္း တြက္နည္းဝါသနာပါတဲ့ဆရာ ကလည္းတြက္နည္းဦးစားေပးသင္သလို ၊အေဟာဦးစားေပးတဲ့ ဆရာ ကလည္း ေဟာကြက္ေတြဘဲ ဦးစားေပးသင္တာေပါ့။အဲဒီမွာ အင္းစမ အေဆာင္ယၾတာဆရာကလည္း အေဆာင္ယၾတာဦးစားေပးသင္ျပန္တယ္။
ပုတီးေတြ ဂါထာမႏၱာန္ ဝါသနာထံုတဲ့ဆရာကလည္း အဲဒီ ဂါထာ မႏၱာန္ ကိုေဇာင္းေပးသင္သြားတာဘဲ။ အဘေတြ-ဝိဇၨာေတြ ဘိုးေတာ္ မယ္ေ တာ္ေ တြ အထက္လမ္း ေအာက္လမ္း နဲ႕ ယဥ္ပါးေနတဲ့ ဆရာေတြကလည္း သူဝါ သနာပါရာသူကြ်မ္းက်င္ရာဘာသာရပ္ေတြကို ဦးစားေပးသင္ၾကတာေ တြ႕ ရ သလို ၊ရွားရွားပါးပါေဆးဝါးဓါတ္စာေတြနမူနာထားသင္တဲ့ဆရာ လည္း ရွိသလို ဝိပသာနာအေလးေပးတဲ့ဆရာလည္းပါျပန္တာဘဲ။ ေနာက္ဆံုးေဗ ဒင္ပညာ ကလြဲလို႕ ယၾတာေတာင္ မယံုၾကည္တဲ့ ဆရာလည္းပါတာေပါ ့ )))
( ဆရာစံု ပညာစံုဆိုေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေလး ေပ်ာ္စရာေကာင္း သလို ပညာလည္း ရမွာ ေပါ့ေနာ္ )
။((( ဆရာတေယာက္ျဖစ္လာဖို႕ ငယ္စဥ္ကထဲက ဘယ္လိုဘဝနဲ႕ ရင္းျပီးသင္ၾကားခဲ့ရေၾကာင္းမိမိ ဘယ္လိုဆရာေတြဆီမွာပညာကို ဘယ္လို ခက္ခက္ခဲခဲ သင္ယူခဲ့ရေၾကာင္းကို တခါေလာက္ေတာ့ေျပာျဖစ္ေ အာင္ေျ ပာ သြားတာပါဘဲ ။ အဲဒီမွာနဲနဲေလးထူးဆန္းေနတာေလးတခုေတြ႕ရ တ ယ္ေမာင္ရင္ )))
( ဘာမ်ားလည္းဆရာ )
((( ေဗဒင္ဆရာေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက တိုက္ခိုက္ေရးပညာ( သိုင္း/ ကရာေတး/ကြန္ဖူး) အနဲနဲ႕အမ်ားတတ္ေနၾကတာဘဲ။ )))
( ဟုတ္လားဆရာ မထင္စရာဘဲေနာ္ ဒါနဲ႕ ဆရာေတြရဲ႕ ေနထိုင္မွဳ အေၾကာင္းေလး ေနာက္ဆံုးတခုေလာက္ေတာ့ေျပာျပပါဦးဆရာ )
((( ေနာက္ဆံုးဆိုလို႕ေျပာျပရဦးမယ္။ဆရာတေယာက္ဆိုရင္လည္းမိဘေတြမ်ိဳးရိုးအလိုက္ဘယ္ေလာက္ခ်မ္းသာေၾကာင္း။ ညီအကိုေမာင္ႏွမေတြ ဘယ္ သူ ကဘယ္မွ ဘာေတြဘယ္လိုလုပ္ကိုင္ေနေၾကာင္းကို တႀကိမ္ေလာ က္ေ တာ့ေျပာသြားေသးတာဘဲေမာင္ရာဇာ။အဲဒီ ေျပာဆို-ေနထိုင္-စားေသာက္-သင္ၾကားေနတဲ့ စိတ္ေတြက မိမိဘဝကို လက္ရွိေဖၚျပေနတဲ့ (%)စိတ္(%) စိတ္(%)စိတ္(%) စိတ္ေတြဘဲေမာင္ရာဇာေရ..)))။
.........................။
...((( သီရိေဝဒအမွတ္စဥ္(-%-မွအမွတ္စဥ္--%-)သင္တန္းသားမ်ားသို႕ အမွတ္တရ )))
့.....................
. ဆရာရယ္ သင္တန္းသားေတြအတြက္ အက်ိဳးရွိမဲ့ပညာရပ္ တခုကို သင္ေပးတာဘဲသူကဘာျဖစ္လို႕ မေက်မနပ္ျဖစ္ရတာ လည္းက်ေနာ္ေတာ့ စဥ္းစားမရဘူးျဖစ္ေနတယ္ဆရာ )
((( ေမာင္ရင္ကလည္း ခုေျပာျပေနတာကိုက မတူညီတဲ့လူနဲ႕ စိတ္ အေၾကာင္းပါဆိုမွ ဆရာဘာဆက္ေျပာရဦးမလည္း။ဆရာ ေနာက္တဦး ကလည္း သူအရင္က ဘယ္အဖြဲ႕အစည္းေတြမွာဘယ္လို လုပ္ေဆာင္ ခဲ့ေၾကာင္းတိုက္ခိုက္ေရးအတတ္ပညာေတြကို ဘယ္လိုေလ့လာ သင္ၾကား ခဲ့ေၾကာင္းဘ ယ္ေလာက္မိုက္ခဲ့ေၾကာင္း ခုေတာင္တပြဲေလာက္ႏႊဲ လိုက္ျခ င္ေ သးေ ၾကာင္းကို သင္တန္းနဲ႕ ဆိုင္တာမဆိုင္တာသူမသိဘူး။ ဒီလို အေၾကာင္း အရာေလးကို တခါေလာက္ေတာ့ေျပာျပီးမွ သင္တန္းနား တာ ပါဘဲ )))
( ေျပာဆိုေနထိုင္သင္ၾကားတာေတာ့ ဟုတ္ပါျပီ ဝတ္စား ဆင္ယဥ္ မွဳၾကေတာ့ ဆရာေတြဆိုေတာ့ အားလံုး တိုက္ပံု အျဖဴနဲ႕ဘဲ ေနၾကတာ မဟုတ္လားဆရာ အဲဒါၾကေတာ့ ဘယ္လို ၾကည့္ၾကမလည္းဆရာ)
((( ေမာင္ရာဇာရယ္ တိုက္ပံု ကိုက်ပ္က်ပ္ဝတ္တာရွိမယ္။ က်ယ္က် ယ္ပြပြဝတ္မယ္။ သပ္သပ္ယပ္ယပ္ဝတ္မယ္။ျဖစ္သလိုဝတ္မယ္။လိုတာ ထက္ပိုျပီး သူ႕အက်ီ ၤပိတ္စကို အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ခ်ဳပ္ျပီး ဝတ္ျပ မွာေ ပါ့။ဆရာေတာင္တခါတေလ တိုက္ပံု အနက္ဝတ္သြားျဖစ္ေသး တာဘဲ။ ဒါကေတာ့ ဘယ္လိုမွ ကြယ္ဝွက္လို႔မရနိဳင္တဲ့အေၾကာင္းအရာဘဲ။)))
( တျခားဘာအေၾကာင္းမွမေျပာဘဲသူသင္ရမဲ့ သင္ရိုးညႊန္းတန္း သူ႕စာသူသင္ျပီးျပန္သြားတဲ့ ဆရာမရွိဘူးလားဆရာ )။
((( ရွိတာေပါ့ေမာင္ရင္ ရယ္ )))
( အဲဒီဆရာမ်ိုးၾကေတာ့ ဆရာဘယ္လိုဆံုးျဖတ္နိဳင္မလည္းဆရာ)
((( ႀကံဖန္ေခါင္းစားေနျပန္ပါျပီ။သူ႕မွာသူသင္တဲ့ပညာကလြဲလို႕ဘာ မွေျပာစရာဗဟုသုတကိုယ္ပိုင္အေၾကာင္းအရာမရွိလို႕မေျပာ တာေပါ့ေ မာင္ရင္ရဲ႕ )))
( ဒါဆိုရင္ဆရာေျပာပံုအရဆိုရင္ လူေကာင္းမရွိတဲ့သေဘာ သက္ေ ရာ က္ေနမွာေပါ့ဆရာ)
((( ဟုတ္တယ္ေလေမာင္ရာဇာရဲ႕ ဆရာတို႕လိုသာမန္ပုတုဇဥ္လူ သားေတြမွာ အဆိုး(စိတ္)တမ်ိဳးေတာ့ပါလာၾကတာဘဲ။)))
( ဒါဆိုရင္ ဆရာ့ပညာက }}ေလာကဓံဆိုတာဒီလိုဘဲ}} ဆိုတဲ့စာသားေတြလိုျဖစ္မေနဘူးလား)
((( လုပ္စမ္း ပါဦးေမာင္ရာဇာရဲ႕ ဘယ္လိုစာမ်ိဳးျဖစ္ေနလို႕လည္း)))
(က်ေနာ္ ဖတ္ခဲ့ရတဲ့ ]]ေလာကဓံ}}စာသားေလးကိုသတိရလို႕ပါဆရာ)
--------------]]ေလာကဓံဆိုတာဒီလိုဘဲ}} ----------------------------------
ရယ္ရယ္ ေမာေမာ ဝင္ကာေရာေတာ့ ..ငေပါႀကီး-....ဟုဆိုၾကသည္။
ေရာေႏွာမဝင္ တည္ျပန္လွ်င္လည္း .....ဘဝင္ျမင့္သည္ .ဆိုျပန္သည္။
ေခၚထူး ေမးေျဖမွန္မွန္ေနက-ဆိုေလအတင္း ....ကုတ္ကျမင္း-တဲ့။
ပတ္ဝန္းက်င္ ေဝဖန္ရွင္တို႕ ...သင့္အလိုက်ျဖစ္ေစရမည္။
သေဘာအမွန္ ေမာမခံနဲ႕ ]]ေလာကဓံ}}ဆိုတာ.... ဒီလိုဘဲ။
((( ေမာင္ရင့္ ေလာကဓံ စာသားေလးကမဆိုးဘူးဘဲ။တိုက္ လည္း တိုက္ ဆိုင္ေနတယ္ဆိုရမလိုျဖစ္ေနျပီ။ကိုယ္ႀကိဳက္ရာကိုယ္ လိုသလိုသံုးၾက ဖို႕ဘဲရွိတာေပါ့ေမာင္ရာဇာရယ္ ။ဆရာကေတာ့ပညာရပ္ တခုအေနနဲ႕ ေတြ ႕ျမင္သံုးသတ္ထားတာပါ )))
( ဆက္ေျပာပါဦးဆရာ ဘယ္ေလာက္ထူးျခားတာေတြေ တြ႕ရမ လ ည္းဆိုတာေပါ့ဆရာ)
((( ပညာရပ္သင္ၾကားရာမွာလည္း တြက္နည္းဝါသနာပါတဲ့ဆရာ ကလည္းတြက္နည္းဦးစားေပးသင္သလို ၊အေဟာဦးစားေပးတဲ့ ဆရာ ကလည္း ေဟာကြက္ေတြဘဲ ဦးစားေပးသင္တာေပါ့။အဲဒီမွာ အင္းစမ အေဆာင္ယၾတာဆရာကလည္း အေဆာင္ယၾတာဦးစားေပးသင္ျပန္တယ္။
ပုတီးေတြ ဂါထာမႏၱာန္ ဝါသနာထံုတဲ့ဆရာကလည္း အဲဒီ ဂါထာ မႏၱာန္ ကိုေဇာင္းေပးသင္သြားတာဘဲ။ အဘေတြ-ဝိဇၨာေတြ ဘိုးေတာ္ မယ္ေ တာ္ေ တြ အထက္လမ္း ေအာက္လမ္း နဲ႕ ယဥ္ပါးေနတဲ့ ဆရာေတြကလည္း သူဝါ သနာပါရာသူကြ်မ္းက်င္ရာဘာသာရပ္ေတြကို ဦးစားေပးသင္ၾကတာေ တြ႕ ရ သလို ၊ရွားရွားပါးပါေဆးဝါးဓါတ္စာေတြနမူနာထားသင္တဲ့ဆရာ လည္း ရွိသလို ဝိပသာနာအေလးေပးတဲ့ဆရာလည္းပါျပန္တာဘဲ။ ေနာက္ဆံုးေဗ ဒင္ပညာ ကလြဲလို႕ ယၾတာေတာင္ မယံုၾကည္တဲ့ ဆရာလည္းပါတာေပါ ့ )))
( ဆရာစံု ပညာစံုဆိုေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေလး ေပ်ာ္စရာေကာင္း သလို ပညာလည္း ရမွာ ေပါ့ေနာ္ )
။((( ဆရာတေယာက္ျဖစ္လာဖို႕ ငယ္စဥ္ကထဲက ဘယ္လိုဘဝနဲ႕ ရင္းျပီးသင္ၾကားခဲ့ရေၾကာင္းမိမိ ဘယ္လိုဆရာေတြဆီမွာပညာကို ဘယ္လို ခက္ခက္ခဲခဲ သင္ယူခဲ့ရေၾကာင္းကို တခါေလာက္ေတာ့ေျပာျဖစ္ေ အာင္ေျ ပာ သြားတာပါဘဲ ။ အဲဒီမွာနဲနဲေလးထူးဆန္းေနတာေလးတခုေတြ႕ရ တ ယ္ေမာင္ရင္ )))
( ဘာမ်ားလည္းဆရာ )
((( ေဗဒင္ဆရာေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက တိုက္ခိုက္ေရးပညာ( သိုင္း/ ကရာေတး/ကြန္ဖူး) အနဲနဲ႕အမ်ားတတ္ေနၾကတာဘဲ။ )))
( ဟုတ္လားဆရာ မထင္စရာဘဲေနာ္ ဒါနဲ႕ ဆရာေတြရဲ႕ ေနထိုင္မွဳ အေၾကာင္းေလး ေနာက္ဆံုးတခုေလာက္ေတာ့ေျပာျပပါဦးဆရာ )
((( ေနာက္ဆံုးဆိုလို႕ေျပာျပရဦးမယ္။ဆရာတေယာက္ဆိုရင္လည္းမိဘေတြမ်ိဳးရိုးအလိုက္ဘယ္ေလာက္ခ်မ္းသာေၾကာင္း။ ညီအကိုေမာင္ႏွမေတြ ဘယ္ သူ ကဘယ္မွ ဘာေတြဘယ္လိုလုပ္ကိုင္ေနေၾကာင္းကို တႀကိမ္ေလာ က္ေ တာ့ေျပာသြားေသးတာဘဲေမာင္ရာဇာ။အဲဒီ ေျပာဆို-ေနထိုင္-စားေသာက္-သင္ၾကားေနတဲ့ စိတ္ေတြက မိမိဘဝကို လက္ရွိေဖၚျပေနတဲ့ (%)စိတ္(%) စိတ္(%)စိတ္(%) စိတ္ေတြဘဲေမာင္ရာဇာေရ..)))။
.........................။
No comments:
Post a Comment