..............(((...စည္း...)))(-၃-)။
.........
ဆရာက ေလာကဓံ(အျမင္သစ္)စက္ဝိုင္းတင္လိုက္တယ္။ျပီးေတာ့ ဒီဂရုထဲမွာရွိတဲ့ ပညာတူဆရာေတြရယ္ ဝင္ေရာက္ေလ့လာေနသူေတြကို. .ကြ်နဳ္ပ္ ေလာကဓံ(အျမင္သစ္)စက္ဝိုင္း တင္လိုက္ျပီျဖစ္ေၾကာင္း။.... တင္ထား တဲ့ စက္ဝိုင္းအလယ္မွာ((( စိတ္ )))ရွိေနျပီး။ဘယ္/ညာ -ေဘးႏွစ္ဘက္မွာ (ကံ/ဥာဏ္)ရွိေနျပီး။စက္ဝိုင္းရဲ႕အျပင္ ေဒါင့္(၄)ေဒါင့္မွာ... ( ေလာဘ)%(မာန)%(ေဒါသ)%(ေမာဟ)....ဆိုျပီးစာလံုးေတြ ကို ေတြ႕ရ မွာျဖစ္ပါတယ္။
စက္ဝိုင္းအလယ္မွာရွိတဲ့ ((( စိတ္))) သည္။ အလုပ္/အိမ္ေထာင္/သားသမီး-ဆိုတဲ့ ပိုင္ဆိုင္မွဳအေပၚမွာ ခံစားေနရင္း တမလြန္သို႕ဦးတည္သြားေန ၾကတာျဖစ္ေၾကာင္း။..(ဥပမာ..ဒီေန႕ျဖစ္စဥ္ေလးကိုၾကည့္လိုက္ရေအာင္ ခုဒီဂရုထဲကို ဘယ္ကမွန္း ဘယ္သူမွန္းမသိတဲ့ ခ်ာတိတ္ေလးတေယာက္က သူထင္ရာျမင္ရာေတြဝင္ေျပာျပီး ဝင္ေရာက္ေႏွာက္ယွက္လာပါတယ္။ သူဘာျဖစ္လို႕ဒီလိုလုပ္ရတာလည္းဆိုတာကို ေလာကဓံ(အျမင္သစ္)မူအေန နဲ႔ၾကည့္လိုက္ရင္ .(((... စေနသားသူ႕အသက္-၂၁-ႏွစ္သည္။စက္ဝိုင္း အေပၚ ဘယ္ေဒါင့္-က(.မာန.)နယ္ကိုေရာက္ေနခ်ိန္ျဖစ္လို႕ (.စိတ္.)သည္၊ မိမိႏွင့္ ဆိုင္သည္/မဆိုင္သည္မသိ(..မာန..)စိတ္နဲ႕နင္ဘာလည္း-ငါဘာလည္းေျပာဆိုလာပါေတာ့တယ္။စေနသား(၂၁)ႏွစ္သည္-တနဂၤေႏြသက္ခတ္တိုင္မွာ ေမြးနံ(ခိုက္)မိေနျခင္း။(၅)ျြကင္းစေနသားျဖစ္ေန၍(မရဏ)ၾကေနျခင္းတို႕ေၾကာင့္ ေလာကဓံသည္သူ႕အလုပ္သူလုပ္သြားေတာ့မည္ကို သူမသိရွာေပ (စေနသား(တနဂၤေႏြ/ပသံာ) ေဒါင့္ရဲ႕ (တမသတ္) မ်က္ႏွာျခင္းဆိုင္ ေဒါင့္ျဖစ္တဲ့ (စေန/နႏၵာ)ရဲ႕ ဆိုးက်ိုးကို မၾကာခင္ ေတြ႕ႀကံဳ ခံစားရေတာ့မယ္ ေစာင့္ၾကည့္ဖို႕ေျပာလိုက္ပါတယ္။)))
( ဆရာရယ္ ေဗဒင္ဆရာမဟုတ္တဲ့ ဒီကေလးေလးက သူမျမင္ဘူးတဲ့ ဆရာ့စက္ဝိုင္းနဲ႕ (စိတ္)ေတြေဖါက္ျပန္မွဳေတြသြားေျပာေတာ့ သူဘယ္နား လည္ပါ့မလည္းဆရာ)
((( သူမွမဟုတ္ပါဘူး။လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားရုတ္တရက္နားမ လည္ နိဳင္ သလို ယံုၾကည္လက္ခံဖို႕လည္းေတာ္ေတာ္ေလးခဲရင္းေနေသးတယ္။
ဘာျဖစ္လို႕လည္းဆိုေတာ့ (စိတ္)သည္မိမိပိုင္ ဆိုင္မွဳ အေပၚမွာမွီျပီးျဖစ္ေ ပၚေ နတာ ကို အေၾကာင္းအက်ိဳးနဲ႕ ဆက္စပ္ေျပာဆိုတာမ်ိဳးဆိုေတာ့ ဘယ္က်မ္းမွာမ.မ၇ွိေသးသလို ဘယ္ဆရာမွ ေတြ႕ျမင္ေဟာေျပာတာ မ်ိဳးမ ရွိေသးလို႕ပါဘဲ)))
( ဆရာကလည္း သူတို႕လည္း တျခားဆရာေတြ စာအုပ္ေတြ နဲ႕ ထိေတြ႕ ဘူး တာဘဲ၊ မသိဘဲေနပါ့မလည္းဆရာ)
((( နားေဝးလွခ်ည္လား ေမာင္ရင္ရယ္ ဘယ္ဆရာေတြဆီသြားသြား ဘယ္စာအုပ္ေတြဖတ္ဖတ္ ဆရာဆိုလိုတာကို ေသေသခ်ာခ်ာဂဂနနေတာ့ သိၾကမွာမဟုတ္ပါဘူး။ဘာျဖစ္လို႕လည္းဆိုေတာ့ (((.. ကမၻာ ့ေဗ ဒင္ ေလာ က ))) မွာမရွိေသးပါဘူးလို႕ဆရာေရးထားတာပါ။ေနာက္တခ်က္က (ဒုကၼ) ဆိုတာ သူဟာသူျဖစ္လာတာမဟုတ္ပါဘူး။ေပၚလာတာ-ကိုယ္က(ဒုကၼ) မွန္းမသိလို႕ ကိုယ္တံု႕ျပန္လိုက္လို႕ ျဖစ္တာပါ။(ဒုကၼ)ကိုမေတြ႕ျခင္လို ႕မရ ဘူး။ဘာသာေျပာင္းလို႕မရနိဳင္သလို နိဳင္ငံေျပာင္းလည္းမရနိဳင္ပါ ဘူး။ -ေတြ႕မွာ ပါဘဲ။အေျဖကမိမိတံု႕ျပန္မွဳကအေျဖပါ။ဆရာ့စက္ဝိုင္းထဲမွာပါတဲ့ .............(အျဖဴ/အမဲ)...(ေတြ႕-ျမင္%ေပါင္း-ဖက္%ရန္-တိုက္-ခြဲ-ထုတ္)......(သစ္ပင္စိုက္%ျပဳစုပ်ိုးေထာင္%အရြက္ေဝ-အသီးမွည့္ )(အသီးတံုး-အရြက္ေျြက)......(-မႏၱေလး/ေမျမိဳ႕)( ေႏြ-မိုး-ေဆာင္း)......(-ေရမ်ားေရနိဳင္% မီးမ်ားမီးနိဳင္).....( အိမ္ေထာင္ေရးမွာ လည္းေသကြဲ% ရွင္ကြဲ).. ......ဆိုတာ ဘဲ ျမင္ဘူးေတြ႕ဘူး ၾကားဘူးခဲ့တာပါ။...(ျမင္ကြဲ).... ဆိုတာ ေလာကဓံ (အျမင္သစ္) ကခုမွစေတြ႕ထားတာျဖစ္လို႕ ဘယ္သူေတြ သိနိဳင္ၾက မွာ လည္း။
တခါကလည္း ဆန္းေဗဒင္ ဂရုတခုထဲကို ဝင္ၾကည့္မိရာက ပညာညီအကိုေတြျဖစ္တဲ့ ဆရာ(..ၾကည္ဇင္..)နဲ႕ဆရာ(..သူၾကီး..)တို႕ အေမး အေျဖေတြ႕လို႕ (ကြန္႕မင့္)မွာ (...)(.....)ဒီလိုေလးေတြ ေရးလိုက္တာ ကစျပီး( နိမိတ္)လိုက္ေကာက္တဲ့ ဆန္းေဗဒင္ဆရာတေယာက္နဲ႕အေျခ အတင္ျဖစ္လာလိုက္တာ ...ေနာက္ဆံုး..လူတေယာက္ ကို ေဟာေျပာ လမ္းညႊန္ရာမွာ(((.. အိမ္ေတာင္လွည့္/ေျမာက္လွည့္ ။အိမ္နံပါတ္-ကားနံပါ တ္ေတြ-ေလွဦးတို္က္-လွည္းဦးတိုက္ေတြ သစ္ပင္ရွိတာေတြ/ မရွိတာေတြ။ လုပ္ငန္းအက်ိဳးေပး/မေပးေတြ။လူနက္ခတ္-နတ္နက္ခတ္-ဘီလူးနက္ ခတ္ေတြ။အိမ္တြင္း-ရိုးရာ-သိုက္ဆက္-ပဌာန္းဆက္ေတြ-မပါဘဲ။.))).(((( .ေမြး ရာပါ(ေသာက္က်င့္)မိဘအုပ္ထိမ္းသူေတြ နဲ႕ ေနခဲ့ရတဲ့ (ေသာက္က်င့္) နဲ႕(မရွိေတာင့္တ %ရွိေၾကာင့္က်)ျဖစ္ေပၚေနတဲ့ (စိတ္)..))) ကို ေဗဒင္ အယူ အဆ အသံုးအႏွံဳးေတြ ဘာသာေရးအယူအဆေတြအသံုး အႏွံဳးေတြကိုဦး စား ေပး မသံုးဘဲ။ အရပ္ေျပာ(မိသားစု)စကားဝိုင္းမွာေျပာသလို ေျပာျပရ တဲ့ပညာ ပါ။အထက္မွာေျပာခဲ့သလို သူထင္ထားတာေတြနဲ႕ ဘယ္လိုမွမ ပတ္သ က္ေ လေတာ့ .ဆရာ့မူကို လည္းသိသြားေရာ(.....)လို႕ေျပာျပီး.ရပ္ သြားေလရဲ႕ (.....ဒီအေၾကာင္းကိုေနာင္ၾကမွ သီးသန္႕ေရးပါဦမယ္။.....)
........................။
( ဆရာ ေျပာျပျခင္တဲ့အေၾကာင္းအရာေလးက စိတ္ဝင္စားစ ရာဘဲေနာ္၊က်ေနာ္လည္းဆရာ ကိုယ္တိုင္ေျပာတာမဟုတ္ဘဲ တျခား သူတေယာက္ေယာက္က တဆင့္ျပန္ေျပာရင္ယံုမိမွမဟုတ္ဘူး။ ပိုေသခ်ာက ဆရာအရင္ကေရးခဲ့တဲ့ ရက္စြဲေတြနဲ႕ ျဖစ္စဥ္ေတြ ကို ျပန္ တင္ေပး နိဳင္တာေၾကာင့္ဘဲ။ ဒီလို သက္ေသမျပနိဳင္ရင္ ဆရာေျပာသလို (လုပ္ႀကံထားတဲ့ လန္ႀကဳတ္ )ဇာတ္လမ္းလို႕ ဘဲ ထင္မိမွာဘဲ ဆရာ )။
......................။
.........
ဆရာက ေလာကဓံ(အျမင္သစ္)စက္ဝိုင္းတင္လိုက္တယ္။ျပီးေတာ့ ဒီဂရုထဲမွာရွိတဲ့ ပညာတူဆရာေတြရယ္ ဝင္ေရာက္ေလ့လာေနသူေတြကို. .ကြ်နဳ္ပ္ ေလာကဓံ(အျမင္သစ္)စက္ဝိုင္း တင္လိုက္ျပီျဖစ္ေၾကာင္း။.... တင္ထား တဲ့ စက္ဝိုင္းအလယ္မွာ((( စိတ္ )))ရွိေနျပီး။ဘယ္/ညာ -ေဘးႏွစ္ဘက္မွာ (ကံ/ဥာဏ္)ရွိေနျပီး။စက္ဝိုင္းရဲ႕အျပင္ ေဒါင့္(၄)ေဒါင့္မွာ... ( ေလာဘ)%(မာန)%(ေဒါသ)%(ေမာဟ)....ဆိုျပီးစာလံုးေတြ ကို ေတြ႕ရ မွာျဖစ္ပါတယ္။
စက္ဝိုင္းအလယ္မွာရွိတဲ့ ((( စိတ္))) သည္။ အလုပ္/အိမ္ေထာင္/သားသမီး-ဆိုတဲ့ ပိုင္ဆိုင္မွဳအေပၚမွာ ခံစားေနရင္း တမလြန္သို႕ဦးတည္သြားေန ၾကတာျဖစ္ေၾကာင္း။..(ဥပမာ..ဒီေန႕ျဖစ္စဥ္ေလးကိုၾကည့္လိုက္ရေအာင္ ခုဒီဂရုထဲကို ဘယ္ကမွန္း ဘယ္သူမွန္းမသိတဲ့ ခ်ာတိတ္ေလးတေယာက္က သူထင္ရာျမင္ရာေတြဝင္ေျပာျပီး ဝင္ေရာက္ေႏွာက္ယွက္လာပါတယ္။ သူဘာျဖစ္လို႕ဒီလိုလုပ္ရတာလည္းဆိုတာကို ေလာကဓံ(အျမင္သစ္)မူအေန နဲ႔ၾကည့္လိုက္ရင္ .(((... စေနသားသူ႕အသက္-၂၁-ႏွစ္သည္။စက္ဝိုင္း အေပၚ ဘယ္ေဒါင့္-က(.မာန.)နယ္ကိုေရာက္ေနခ်ိန္ျဖစ္လို႕ (.စိတ္.)သည္၊ မိမိႏွင့္ ဆိုင္သည္/မဆိုင္သည္မသိ(..မာန..)စိတ္နဲ႕နင္ဘာလည္း-ငါဘာလည္းေျပာဆိုလာပါေတာ့တယ္။စေနသား(၂၁)ႏွစ္သည္-တနဂၤေႏြသက္ခတ္တိုင္မွာ ေမြးနံ(ခိုက္)မိေနျခင္း။(၅)ျြကင္းစေနသားျဖစ္ေန၍(မရဏ)ၾကေနျခင္းတို႕ေၾကာင့္ ေလာကဓံသည္သူ႕အလုပ္သူလုပ္သြားေတာ့မည္ကို သူမသိရွာေပ (စေနသား(တနဂၤေႏြ/ပသံာ) ေဒါင့္ရဲ႕ (တမသတ္) မ်က္ႏွာျခင္းဆိုင္ ေဒါင့္ျဖစ္တဲ့ (စေန/နႏၵာ)ရဲ႕ ဆိုးက်ိုးကို မၾကာခင္ ေတြ႕ႀကံဳ ခံစားရေတာ့မယ္ ေစာင့္ၾကည့္ဖို႕ေျပာလိုက္ပါတယ္။)))
( ဆရာရယ္ ေဗဒင္ဆရာမဟုတ္တဲ့ ဒီကေလးေလးက သူမျမင္ဘူးတဲ့ ဆရာ့စက္ဝိုင္းနဲ႕ (စိတ္)ေတြေဖါက္ျပန္မွဳေတြသြားေျပာေတာ့ သူဘယ္နား လည္ပါ့မလည္းဆရာ)
((( သူမွမဟုတ္ပါဘူး။လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားရုတ္တရက္နားမ လည္ နိဳင္ သလို ယံုၾကည္လက္ခံဖို႕လည္းေတာ္ေတာ္ေလးခဲရင္းေနေသးတယ္။
ဘာျဖစ္လို႕လည္းဆိုေတာ့ (စိတ္)သည္မိမိပိုင္ ဆိုင္မွဳ အေပၚမွာမွီျပီးျဖစ္ေ ပၚေ နတာ ကို အေၾကာင္းအက်ိဳးနဲ႕ ဆက္စပ္ေျပာဆိုတာမ်ိဳးဆိုေတာ့ ဘယ္က်မ္းမွာမ.မ၇ွိေသးသလို ဘယ္ဆရာမွ ေတြ႕ျမင္ေဟာေျပာတာ မ်ိဳးမ ရွိေသးလို႕ပါဘဲ)))
( ဆရာကလည္း သူတို႕လည္း တျခားဆရာေတြ စာအုပ္ေတြ နဲ႕ ထိေတြ႕ ဘူး တာဘဲ၊ မသိဘဲေနပါ့မလည္းဆရာ)
((( နားေဝးလွခ်ည္လား ေမာင္ရင္ရယ္ ဘယ္ဆရာေတြဆီသြားသြား ဘယ္စာအုပ္ေတြဖတ္ဖတ္ ဆရာဆိုလိုတာကို ေသေသခ်ာခ်ာဂဂနနေတာ့ သိၾကမွာမဟုတ္ပါဘူး။ဘာျဖစ္လို႕လည္းဆိုေတာ့ (((.. ကမၻာ ့ေဗ ဒင္ ေလာ က ))) မွာမရွိေသးပါဘူးလို႕ဆရာေရးထားတာပါ။ေနာက္တခ်က္က (ဒုကၼ) ဆိုတာ သူဟာသူျဖစ္လာတာမဟုတ္ပါဘူး။ေပၚလာတာ-ကိုယ္က(ဒုကၼ) မွန္းမသိလို႕ ကိုယ္တံု႕ျပန္လိုက္လို႕ ျဖစ္တာပါ။(ဒုကၼ)ကိုမေတြ႕ျခင္လို ႕မရ ဘူး။ဘာသာေျပာင္းလို႕မရနိဳင္သလို နိဳင္ငံေျပာင္းလည္းမရနိဳင္ပါ ဘူး။ -ေတြ႕မွာ ပါဘဲ။အေျဖကမိမိတံု႕ျပန္မွဳကအေျဖပါ။ဆရာ့စက္ဝိုင္းထဲမွာပါတဲ့ .............(အျဖဴ/အမဲ)...(ေတြ႕-ျမင္%ေပါင္း-ဖက္%ရန္-တိုက္-ခြဲ-ထုတ္)......(သစ္ပင္စိုက္%ျပဳစုပ်ိုးေထာင္%အရြက္ေဝ-အသီးမွည့္ )(အသီးတံုး-အရြက္ေျြက)......(-မႏၱေလး/ေမျမိဳ႕)( ေႏြ-မိုး-ေဆာင္း)......(-ေရမ်ားေရနိဳင္% မီးမ်ားမီးနိဳင္).....( အိမ္ေထာင္ေရးမွာ လည္းေသကြဲ% ရွင္ကြဲ).. ......ဆိုတာ ဘဲ ျမင္ဘူးေတြ႕ဘူး ၾကားဘူးခဲ့တာပါ။...(ျမင္ကြဲ).... ဆိုတာ ေလာကဓံ (အျမင္သစ္) ကခုမွစေတြ႕ထားတာျဖစ္လို႕ ဘယ္သူေတြ သိနိဳင္ၾက မွာ လည္း။
တခါကလည္း ဆန္းေဗဒင္ ဂရုတခုထဲကို ဝင္ၾကည့္မိရာက ပညာညီအကိုေတြျဖစ္တဲ့ ဆရာ(..ၾကည္ဇင္..)နဲ႕ဆရာ(..သူၾကီး..)တို႕ အေမး အေျဖေတြ႕လို႕ (ကြန္႕မင့္)မွာ (...)(.....)ဒီလိုေလးေတြ ေရးလိုက္တာ ကစျပီး( နိမိတ္)လိုက္ေကာက္တဲ့ ဆန္းေဗဒင္ဆရာတေယာက္နဲ႕အေျခ အတင္ျဖစ္လာလိုက္တာ ...ေနာက္ဆံုး..လူတေယာက္ ကို ေဟာေျပာ လမ္းညႊန္ရာမွာ(((.. အိမ္ေတာင္လွည့္/ေျမာက္လွည့္ ။အိမ္နံပါတ္-ကားနံပါ တ္ေတြ-ေလွဦးတို္က္-လွည္းဦးတိုက္ေတြ သစ္ပင္ရွိတာေတြ/ မရွိတာေတြ။ လုပ္ငန္းအက်ိဳးေပး/မေပးေတြ။လူနက္ခတ္-နတ္နက္ခတ္-ဘီလူးနက္ ခတ္ေတြ။အိမ္တြင္း-ရိုးရာ-သိုက္ဆက္-ပဌာန္းဆက္ေတြ-မပါဘဲ။.))).(((( .ေမြး ရာပါ(ေသာက္က်င့္)မိဘအုပ္ထိမ္းသူေတြ နဲ႕ ေနခဲ့ရတဲ့ (ေသာက္က်င့္) နဲ႕(မရွိေတာင့္တ %ရွိေၾကာင့္က်)ျဖစ္ေပၚေနတဲ့ (စိတ္)..))) ကို ေဗဒင္ အယူ အဆ အသံုးအႏွံဳးေတြ ဘာသာေရးအယူအဆေတြအသံုး အႏွံဳးေတြကိုဦး စား ေပး မသံုးဘဲ။ အရပ္ေျပာ(မိသားစု)စကားဝိုင္းမွာေျပာသလို ေျပာျပရ တဲ့ပညာ ပါ။အထက္မွာေျပာခဲ့သလို သူထင္ထားတာေတြနဲ႕ ဘယ္လိုမွမ ပတ္သ က္ေ လေတာ့ .ဆရာ့မူကို လည္းသိသြားေရာ(.....)လို႕ေျပာျပီး.ရပ္ သြားေလရဲ႕ (.....ဒီအေၾကာင္းကိုေနာင္ၾကမွ သီးသန္႕ေရးပါဦမယ္။.....)
........................။
( ဆရာ ေျပာျပျခင္တဲ့အေၾကာင္းအရာေလးက စိတ္ဝင္စားစ ရာဘဲေနာ္၊က်ေနာ္လည္းဆရာ ကိုယ္တိုင္ေျပာတာမဟုတ္ဘဲ တျခား သူတေယာက္ေယာက္က တဆင့္ျပန္ေျပာရင္ယံုမိမွမဟုတ္ဘူး။ ပိုေသခ်ာက ဆရာအရင္ကေရးခဲ့တဲ့ ရက္စြဲေတြနဲ႕ ျဖစ္စဥ္ေတြ ကို ျပန္ တင္ေပး နိဳင္တာေၾကာင့္ဘဲ။ ဒီလို သက္ေသမျပနိဳင္ရင္ ဆရာေျပာသလို (လုပ္ႀကံထားတဲ့ လန္ႀကဳတ္ )ဇာတ္လမ္းလို႕ ဘဲ ထင္မိမွာဘဲ ဆရာ )။
......................။
No comments:
Post a Comment