Thursday, May 29, 2014

အေတြြးးအေခၚေဆာင္္းးပါးမ်ား ေခတ္အျမင္ႏွင့္ေဗဒင္

                   အေတြြးးအေခၚေဆာင္္းးပါးမ်ား ေခတ္အျမင္ႏွင့္ေဗဒင္
                         အတိတ္က ကံနီး၍ ယခုဘဝ ဥာဏ္ႀကီးသူ တို႔အတြက္
                          ကံေကာင္းလိုသူတို႔အတြက္ ဥာဏ္သစ္ေလာင္းရာ
                                    ေ လာကဓံ (အျမင္သစ္)
                     တပည့္တ့္တ့္တို႔ -

ယေန႔ ေဗဒင္ေလာကနဲ႔ ဘဝတူေဗဒင္ဆရာေတြရဲ႕ အေျခအေနအရပ္ရပ္ကိုသတိျပဳဖို႔လိုအပ္ေနၿပီဆို တာ ဆရာအၿမဲေျပာေနၾကပါ။ အေဝးမွာေရာက္ေနၾကတဲ့တပည့္ေတြရယ္၊အေနနီးေပမယ့္ဆရာနဲ႕မေတြ႕ျဖစ္ၾကတဲ့  တပည့္ေတြအတြက္ဒတုတုတုယိယိအႀကိမိမ္ေ္ေျမာက္အေနနဲ႕အေတြးအေခၚပိုင္းဆိုင္ရာလက္ေတြ႕အက်ိဳးျပဳစာအုပ္ေလးကိုတပညေ့္ တအြ တကြ ္လမ္းညနႊ ေ္ ပးလကို ပ္ ါတယ။္ ေဗဒငအ္ ေၾကာင္းသေု တသန (ေဗဒသုေတသ)ီဆိုၿပီး ေရးစမွတ္ေျပာစမွတ္ရွိခဲ့ၾကေပမယ့္ ေဗဒင္ဆရာေတြကို သုေတသနလုပ္တဲ့ ေဗဒင္
ဆရာသုေုေုေတသီရီရီရယ္လ္လ္လိို႕ိုု႕႕ မေတြ႕ရသေလာက္ပဲ။ ဆရာ့အေနနဲ႕ လူေတြအေၾကာင္း ေလ့လာေနရာမွ  ၂၀ဝ၈ ခုႏွစ္မွာ ေဗဒင္ဆရာေတြအေၾကာင္းသိခ်င္လို႔ စိတ္ဝင္တစားေလ့လာၾကည့္ၿပီး ကိုယ္တိုင္လက္ေတြ ႕ေပါင္းသင္းေလ့လာၾကည့္တဲ့အခါ ေဗဒင္ဆရာဆိုသူ တခ်ိဳ႕သည္ ေကပီ၊ နဒီ၊ သေရာဒယ၊  နကၡတ္၊ အဂၤဝိဇၨာ၊ မဟာကာလႀကီး၊ သံုးတန္းေပၚနစ္၊ဆန္းေဗဒင္၊ ေပါ့ေပါ့ပါးပါးမဟာဘုတ္၊ ေလာကဓံမဟာဘုတ္၊ နဝင္းစီးပညာစသည့္ ပညာရပ္(၁၀) မ်ိဳးကို ဆရာ (၁၁) ဦး၊ (၁၂) ဦးေလာက္ အလွည့္က်သင္ၾကတဲ့ (အခမဲ့ေဗဒင္သင္တန္းတစ္ခုမွာဆိုပါေတာ့။) အေရွ႕တိုင္း၊ အေနာက္တိုင္း ဟိုဆရာက ဘယ္လိုဆိုတယ္၊ ဒီဆရာရဲ႕ပညာရပ္ကဘယ္လို စသည့္က်မ္းေပါင္းမ်ားစြာနဲ႕ ဆရာေပါင္းမ်ားစြာတို႔ရဲ႕ (အင္း၊ အိုင္၊ေ ဆးဝါး၊   မႏၱာန္၊ စမ) ဂိုဏ္းဂဏအေၾကာင္းအရာေတြကိုပဲ ကိုးကားေျပာဆို ျငင္းခံုသင္ၾကားေနၾကတာမ်ားတယ္။  ဒါကေတာ့ က်ဳပ္ကိုယ္ေတြ႕ပါလို႔ ေျပာၾကတာအရွားသား။က်မ္္းးအတိုငိုငိုင္္းးသင္ၾကားေျပာဆိုေိုေိုေ နရင္္းးနဲဲ႕ဲ႕႕ပဲ တစ္ေ္ေ္ေနကုနုနုန္သ္သ္သြြာြာားၾကတာပါပဲ။ဲ။
အဲဒီမွာ လူေတြကို လက္ေတြ႕ေလ့လာတဲ့ ပညာရပ္ကို သင္ၾကားခဲ့ရတဲ့ ဆရာနဲ႕အျမင္ေ္ေ္ေတြကြာဟေနတာ စေတြြ႕ြ႕႕လာရေတာ့တ့တ့တာပါပဲ။ဲ။ ပညာရပ္တိုင္းမွာ အားနည္းခ်က္၊အားသာခ်က္ကေတာ့ ရွိေနၾကတာပါပဲ။  အမွန္အမွားကို အကိုးအကားနဲ႕ ၿပိဳင္တြက္ေနၾကတာပဲေတြ႕ရတယ္။  အသံုးခ်ဖို႔ၾကေတာ့တယ္မဟုတ္လွဖူး။ အဲဒီပညာရပ္ေတြနဲ႕ ျပန္လည္သင္ၾကားၿပီး ဘဝရပ္တည္ေနတဲ့ ဆရာေတြဟာလာကဓံရဲဲ႕ဲ႕႕ထိုိႏွက္ခ္ခ္ခ်က္ေ္ အာက္မ္မ္မွွာွာာကြ်မ္းထိုးေမွာက္ခုန္ျဖစ္ကုန္တာပဲေတြ႕ရေတာ့ ဆရာစဥ္းစားလာရၿပီ။ ဆရာေတြဟာသူတို႕ ကိုင္တြယ္သံုးစြဲေနတဲ့ ပညာရပ္ေတြနဲ႕ သူတို႔ဘဝကိုေတာင္ သူတို႔မရပ္တည္ႏိုင္ရင္သူတို႔ဆီက ဆင့္ပြားပညာ သင္တဲ့ တပည့္ေတြ၊ ေဗဒင္ေမးပရိတ္သတ္ေတြရဲ႕ ဘဝေတြကမေတြးဝံ့စရာဆိုတာ ဆရာေတြ႕လာရတယ္။ ဒါေၾကာင့္လည္း ဆရာဟာ တပည့္ေတြကိုအၿမဲတန္း ကာလ၊ေဒသကို ၾကည့္လို႔ ခဏခဏမွာေ နရတာေပါ့။ ေဗဒင္ဆရာတခ်ိဳ႕သည္ကိုယ္ေဖာ္တဲ့ေဆးကို ကိုယ္မစားရဲၾကတာမ်ားပါတယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ သူ
တို႔ကိုင္တြယ္ေနတဲ့ေဆး ဘာေဆးလဲဆိုတာ သူတို႔သိေနလို႔ပဲ --- သူတို႔မိသားစုေတြ ဘယ္စားမလဲ။
ဆရာလက္ေတြ႕က်က်ေလ့လာၾကည့္တဲ့အခါ ဘဝကိုကိုကိုကံကံကံကခ်ဳပ္က္က္ကိုငိုငိုင္ထ္ထ္ထားၿပီီးးသား
ဆိုတာ သိလာရတဲ့ေန႕မွာ ေဗဒင္အယူအဆေတြကို တတ္ႏိုင္သမွ်ေရွာင္ၿပီး ေန႔စဥ္ႏွင့္
အမွ် ေျပာင္္းးလဲလဲလဲလာတဲ့ေဲ့ေဲ့ေခတ္အ္အ္အေျခအေနနဲဲ႕ဲ႕႕ လူသူသူသဘာဝထဲ ဆင္္းးၾကည့္လ့္လ့္လိုကိုကိုက္တ္တ္တဲ့ ဲ့ ဲ့ အခ်ိနိနိန္မ္မ္မွွာွာာ
-လူေတြရဲ႕ အေတြးအေခၚအယူအဆ (အမွား) အေဟာင္းေတြကို ေခတ္နဲ႕ အညီ မေျပာင္း
လဲဘဲ ဆက္လက္မိႈင္းတိုက္သလိုျဖစ္ေနၾကတာပါပဲ။ ေလာကဓံ (အျမင္သစ္)ကို ေဟာေျပာ
တဲ့အခါမွာ - လူမ်ိဳး၊ ဘာသာ မခြဲျခားနဲ႕ေဘာင္က်ဥ္းသြားမယ္။ လူသားအားလံုးရဲ႕ ဘဝ
ျဖစ္ျခင္း၊ ပ်က္ျခင္းနဲ႕ ဓါတုနိယာမ ဓါတ္ေလးပါး ေဖာက္ျပန္တာေတြကို ေဟာမွာျဖစ္တဲ့
အတြက္ ျဖစ္ခ်ိန္မွာ ရေအာင္လုပ္ယူရမယ့္နည္းကို ညႊန္ျပၿပီး ပ်က္ခ်ိန္မွာ မၿပိဳကြဲ မပ်က္စီး
ရေလေအာင္ ထိန္းသိမ္းဖို႔၊ အခ်ိန္ကာလနဲ႕နည္းေရြးေပး႐ံုပဲမဟုတ္လား။ ဓါတ္ေလးပါးသည္
လူမ်ိဳးဘာသာခြဲျခားမရသလို ေလာကဓံ (အျမင္သ္သ္သစ္)္)သည္ ယေန႔ေ႔ေ႔ေခတ္န္န္နဲဲ႕ဲ႕႕အညီ လူေူေူေတြ
အေၾကာင္္းးကို ို ို ကိုငိုငိုင္တ္တ္တြယြယ္ထ္ထ္ထားေသာေၾကာင့္ ့္ ့္ - ဆရာ့အေတြးအေခၚ ေဆာင္းပါးေတြကို
တတ္ႏိုင္သမွ် ရွာေဖြဖတ္ပါ။ မွတ္ပါ။ ကိုယ့္ဆရာေဆာင္းပါးေတြပဲဆိုၿပီး မ်က္စိမွိတ္ယံု
မေနၾကပါနဲ႕ စဥ္းစားပါ။ ေတြးပါ။ လက္ေတြ႕လုပ္ၾကည့္ပါ။ေလာကဓံ(၈)ပါး အေၾကာင္း
လူေတြကို ႀကိဳတင္ေဟာေျပာ လမ္းညႊန္ေပးၾကပါ။ ဆရာဟာ ေဗဒင္မတတ္ခင္က
အလိမ္ခံခဲ့ရတယ္။ ေဗဒင္တတ္ေတာ့ ေဗဒင္ဆရာတခ်ိဳ႕ရဲ႕ အႏွိမ္ခံခဲ့ရတယ္။ ဒါေၾကာင့္
ဆရာ့လိုမျဖစ္ရေလေအာင္ ေနာက္ပိုင္းမွာ ေမာင္ရာဇာ (ျမန္မာျပည္) ေရးထားတဲ့
ယေန႔ေဗဒင္ေလာကအေၾကာင္း ေဆာင္းပါးေလးေတြကို ေလ့လာၾကည့္ပါဦး။

တပည့္တို႕- လူေတြကို ကိုယ္ခ်င္းစာစိတ္ေမြးပါ။ တူေသာအက်ိဳးေပးပါလိမ့္မယ္။

                         ငါသိသလိုသိၾကပါေစဟ ု ငါ၏ရင္မွာျဖစ္၏္
                             ဤမွန္ေသာ သစာၥ စကားေၾကာင့္  ၊
 ေ                  လာကဓ ံ (အျမင္သစ္) ဆရာဦးထြန္းရီ
ႊႊ႕ႊ႕႕

No comments:

Post a Comment